Elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacija startuoliams
Abstract
Baigiamajame magistro darbe kuriamas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis. Darbo tikslas – sukurti elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelį skirtą startuoliams. Darbe buvo išnagrinėti startuolių ir elektra varomų dviračių transporto priemonių teoriniai aspektai, atlikti empiriniai tyrimai: kiekybinė apklausa, kokybinė medijų turinio analizė ir kokybinis interviu raštu. Išanalizavus tyrimus mokslinėje diskusijoje buvo sukurtas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis skirtas startuoliams. Darbą sudaro 3 dalys: pirmoje dalyje atliekama teorinių aspektų analizė, antroje dalyje aprašomi atlitki tyrimai, trečioje dalyje aprašoma mokslinė diskusija ir rekomendacijos. Darbo apimtis - 59 puslapiai be priedų, 16 iliustracijų, 14 lentelių, 40 mokslinių šaltinių. In the final master's thesis, a marketing communication model for electric bicycles is created. The aim of the thesis is to create electric bicycles marketing communication model for start-ups. Analyzed topics were electric bicycles and startups communication elements, theoretical aspects. Empirical research was performed: quantitive survey, qualitative analysis of media content, and quantitive interview. After analyzing the research in a scientific discussion, a marketing communication model for electric bicycles for startups was developed. The work consists of 3 parts: the first part analyzes the theoretical aspects, the second part describes the research, the third part describes the scientific discussion and recommendations. The thesis consists of 59 pages without appendixes, 16 illustrations, 14 tables, 40 scientific sources.