Now showing items 1-5 of 5

    • Grafikos programavimas DirectX terpėje 

      Usovaitė, Ana (2016)
      Knygoje nagrinėjamos trimačių objektų vizualizavimo DirectX terpėje technologijos. Aprašomi grafinių vaizdų sudarymo ir tobulinimo pagrindai, erdvinių modelių atvaizdavimo procesas. Aiškinamas medžiagos realizavimas taikant ...
    • Informacinių technologijų laboratoriniai darbai 

      Dapkūnaitė, Verutė; Glėbienė, Elena; Ramanauskaitė, Simona (2017)
      Leidinyje aprašyti darbo su tekstų rengyklėmis ir skaičiuoklėmis principai, kaip pavyzdį naudojant MS Office 2016 paketą. Leidinyje aptariami internetinių sistemų ir technologijų pagrindai, nagrinėjant kompanijos Google ...
    • Internetinių puslapių programavimas. DOM technologija 

      Baušys, Romualdas; Kriukovas, Artūras; Rakauskas, Tadas (2014)
      Šioje mokomojoje knygoje aprašoma internetinių puslapių kūrimo technologija taikant dokumento objektų modelį. Šis leidinys skirtas informatikos bei informatikos inžinerijos studijų krypčių studentams. Norint įsisavinti ...
    • Programavimas C++ 

      Belevičius, Rimantas; Valentinavičius, Saulius (2015)
      Vadovėlyje aiškinama algoritminės programavimo kalbos C++ sintaksė, konstrukcijos ir jų taikymo programose galimybės. Pirmojoje knygos dalyje nagrinėjamos procedūrinio programavimo C++ kalba galimybės, antrojoje dalyje – ...
    • Rastrinė ir vektorinė grafika 

      Žiūrienė, Rytė; Pankrašovaitė, Ina; Stančius, Antanas (2014)
      Šiame leidinyje paaiškinami pagrindiniai rastrinės ir vektorinės grafikos principai, aprašomi studentų atliekami praktiniai darbai. Leidinyje pateikiami detalūs nurodymai, skirti darbams „Mano kambarys“ ir „Svajonių darbo ...