Now showing items 1-8 of 8

    • A New Role of Marketing and Communication Technologies in Business and Society: local and global aspects 

      Larina, Y.S; Molodozhenia, M. S.; Karkalíková, Marta; Nusinov, V. Y.; Adamovska, V. S.; Derzhak, N. А.; Nadyon, A. A.; Romakhova, O. A.; Kucheruk, G. Y.; Voychenko, T. O.; Kovalenko, O. V.; Ryabchyk, A. V.; Kot, Е. V.; Borysova, A. A.; Androsov, V. Y.; Barylovych, O. M.; Lutsii, K. M.; Shtuler, I. J.; Moroz, L. I.; Nesterenko, S. S.; Kutlina, I. Y.; Stepanenko, S. V.; Nepokupna, T. A; Chernishova, L. О.; Kozub, V. О.; Chetveryk, O. V.; Malinovska, O. Y.; Korol, S. Ya.; Buriak, R. I.; Kovbatyuk, M. V.; Bratishko, Yu.S.; Posilkina, O. V.; Shtal, T. V.; Tishchenko, O. O.; Khusainov, R. V; Drejeris, Rolandas; Melnyk, N. O.; Danchenko, L. G.; Chervina, Y. V.; Filippova, V. D.; Kovalska, N. M.; Kasatkin, D. Yu.; Kasatkina, O. M.; Okhrimenko, G.; Budnik, V. A.; Korniyko, Ya.R.; Illyashenko, S. M.; Shypulina, Yu.S.; Illyashenko, N. S.; Galchynska, Julia; Shulpina, N. V.; Kniazieva, O. A.; Kalugina, N. A.; Afanasieva, O. P.; ZheguS, O. V.; Pedko, I.; Smyrnov, I. G.; Gladka, I. V.; Romanenko, L. F.; Romanenko, O. O.; Piskorska, G. A.; Yakovenko, N. L.; Kropelnytska, S. O.; Vusyatytska, M. P.; Fedulova, L. І.; Prisuazhnuyk, A. Uy.; Antohov, A. A.; Pavuk, Olga; Shalaeva, Margarita (2015)
      Collective monograph contains research papers by leading scientists of Ukraine and Eastern Europe on marketing, communications, innovation development, public-private partnership, tourism and corporate social responsibility. ...
    • Human centered management in executive education: global imperatives, innovation and new directions 

      Lepeley, Maria-Teresa; Kimakowitz, Ernst von; Bardy, Roland; Brusoni, Manuela; Cusumano, Niccolo; Guerra, Massiel; Mandakovic, Vesna; Pizarro, Olga; Tarr, Ronald W; Weeks Jr, Joseph; Biygautane, Mhamed; Arbaiza, Lydia; Dierksmeier, Claus; Hoegl, Katharina; Wihlenda, Michael; Amann, Wolfgang; Tripathi, Shiv; Khan, Shiban; Ray, Subhasis; Chlivickas, Eugenijus; Melnikas, Borisas; Majluf, Nicolas; Vargas-Hernández, José; Rivera, Luis; Aguado, Ricardo; Albareda, Laura; Silva, Anielson Barbosa da; Massaro, Maurizio; Garlatti, Andrea; Holly, Mary Lopez; Morales, Oswaldo; Puertas, Julio; Vertiz, Hugo (2016)
      Human Centered Management in Executive Education presents a comprehensive insight on innovation and a unique global scope that integrates the experiences of 32 distinguished scholars over 15 countries. This book aims to ...
    • Innovative approaches in the management of competitiveness of businesses 

      Bezpartochnyi, Maksym; Živitere, Marga; Riashchenko, Viktoriia; Bibilashvili, Lia; Ioan, Catalin Angelo; Ioan, Gina; Davulis, Gediminas; Vutsova, Albena; Topleva, Silviya; Bebnadze, Khatuna; Mishchuk, Igor; Butvilas, Tomas; Butvilė, Jūratė; Zinkevičiūtė, Virgilija; Vasilis Vasiliauskas, Aidas; Rumanovská, Ľubica; Lazíková, Jarmila; Fehér, Alexander; Takáč, Ivan; Benda, Renáta; Witek, Lucyna; Szalonka, Katarzyna; Dimkow, Svetoslav; Ianioglo, Nadejda; Litvin, Aurelia; Coser, Cornel; Putuntean, Nina; Toma, Sorin-George; Marinescu, Paul; Gradinaru, Catalin; Dodonov, Оleg; Potoyalo, Yana; Miszczak, Katarzyna; Poór, József; Juhász, Timea; Imre, Madarász; Horbulák, Zsolt; Szabó, Ingrid; Antalik, Imrich; Kovács, Ildikó Éva; Dús, Miklós; Tőzsér, Györgyi Gábrielné; Vinogradov, Szergej; Kollár, Csaba; Rinkova, Stanka; Atanasova, Irina (2016)
      Authors of study within the monograph came to conclusion that need use of innovative approaches to business development and management of competitiveness, methodical toolkit of forecasting of business development, formation ...
    • Kūrybinių industrijų plėtojimo kompleksiniai veiksniai: kolektyvinio kūrybingumo ugdymas 

      Černevičiūtė, Jūratė; Strazdas, Rolandas; Jančoras, Žilvinas; Kregždaitė, Rusnė; Morkevičius, Vaidas (2015)
      Kūrybinės industrijos išsiskiria įvairialypėmis kūrybingumo raiškomis, pirmauja kurdamos inovatyvius verslo modelius ir vartotojų įtraukimo strategijas. Inovacijos kūrybinių industrijų įmonėse remiasi naujais kultūros ...
    • Macro, meso and micro factors for creative industry development: continuous improvements and system innovations 

      Strazdas, Rolandas; Černevičiūtė, Jūratė; Jančoras, Žilvinas; Kregždaitė, Rusnė; Morkevičius, Vaidas (2015)
      Changes in the economy have shifted from knowledge-based activities towards creativity, entrepreneurship and imagination. The concept of creativity is becoming increasingly more important while the knowledge economy is ...
    • Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo kiekybiniai sprendimai 

      Drejeris, Rolandas (2015)
      Monografija skirta visų mokslo pakopų studijuojantiesiems, siekiantiems moksliniu pagrindu perprasti paslaugų verslo subtilybes, naujo paslaugų verslo kūrimo aspektus. Monografijos studijavimas padės išmokti palyginti, ...
    • Organizacijos žinių potencialo vertinimo aktualijos 

      Raudeliūnienė, Jurgita (2017)
      Globalizacijos ir transformacijų kontekste efektyvi priemonė organizacijų veiklos veiksmingumui didinti yra žinių potencialo vertinimas. Monografijos tikslas yra sukurti organizacijos žinių potencialo valdymo strateginių ...
    • Viešasis valdymas: aktualijos ir sprendimai globalizacijos ir žinių visuomenės kūrimo sąlygomis 

      Chlivickas, Eugenijus; Melnikas, Borisas (2016)
      Monografijoje kompleksiškai aptariamos ir nagrinėjamos viešojo valdymo ir jo tobulinimo problemos, poreikiai bei galimybės šiuolaikinėmis globalizacijos ir žinių visuomenės bei žinių ekonomikos kūrimo sąlygomis. Pagrindinis ...