Show simple item record

dc.contributor.authorNaumčik, Andrej
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:34Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107055
dc.description.abstractDisertacijoje teoriniu ir praktiniu lygmenimis nagrinėjamos neuromarketingo taikymas statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje. Tyrimų objektas – neuromarketingo, kaip vartotojų pasirinkimus aiškinančio fenomeno, taikymas statybos ir nekilnojamojo turto projektams vertinti. Disertaciniam darbui keltas tikslas – sukurti neuromarketingo principais grįstą modelį, skirtą vartotojų lūkesčius atitinkančio energiškai efektyvaus gyvenamosios paskirties nekilnojamojo turto objektui parinkti. Uždaviniai: 1) išanalizuoti neuromarketingo sampratą, identifikuoti neuromarketingo taikymo sritis, statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje kylančius iššūkius ir jų sprendimo potencialą remiantis neuromokslais, išgryninti neuromokslų naudojimo statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje problemas, atlikti kritinę statybos bei nekilnojamojo turto rinkos tyrimuose taikytinų neuromarketingo metodų analizę; 2) suformuoti neuromarketingo principais grįstą energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto parinkimo modelį, pagrindžiant modelio taikymo etapus, reikalingą įrangą, duomenis, požymius; 3) empiriškai patikrinti neuromarketingo principais grįsto modelio pritaikomumą energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto rinkoje. Disertaciją sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados, naudotos literatūros ir šaltinių, autoriaus publikacijų disertacijos tema sąrašai. Įvadiniame skyriuje suformuluota problema, atskleistas darbo aktualumas, aprašytas tyrimų objektas, suformuluoti darbo tikslas ir uždaviniai, aprašyta tyrimų metodika, pagrįstas darbo mokslinis naujumas, atskleista darbo rezultatų praktinė reikšmė, pateikti ginamieji teiginiai. Pirmasis skyrius skirtas teorinių neuromarketingo sprendimų taikymui statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje pagrįsti. Skyriuje pateiktos neuromokslų naudojimo statybos ir nekilnojamojo turto rinkoje iššūkiai; išanalizuoti statybos ir nekilnojamojo turto rinkos tyrimuose taikytini neuromarketingo metodai. Antrajame skyriuje pateiktas neuromarketingo taikymo energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto rinkoje modelis. Trečiajame skyriuje siūlomas modelis patikrintas energiškai efektyvaus nekilnojamojo turto atvejo empiriniu tyrimu. Disertacijos tema paskelbti 7 straipsniai: 6 iš jų mokslo žurnaluose (iš jų 3 referuojami Clarivate Analytics Web of Science duomenų bazėje), 1 – konferencijos medžiagoje. Disertacijos tema perskaityti 2 pranešimai tarptautinėse konferencijose, 1 – nacionalinėje konferencijoje.lit
dc.description.abstractThe doctoral dissertation deals with the application of neuromarketing at the theoretical and practical levels in the real estate field. Neuromarketing as a phenomenon that explains customers’ choices is the research object. The aim raised for the doctoral research was to design a model based on neuromarketing principles that intends to select energy-efficient real estate that matches customers’ expectations. Objectives: 1) to analyze the concept of neuromarketing, to identify the fields of application of neuromarketing, to identify the challenges that occur in the construction and real estate market as well as the potential to solve them by using neurosciences and to specify the problems of application of neurosciences in the real estate market and to carry out a critical analysis of neuromarketing techniques applicable in construction and real estate market research; 2) to form a model based on neuromarketing principles that could be applied in the energy-efficient real estate market and to base the stages of model’s application, necessary technologies, data, and features; 3) to empirically test the applicability of the model based on neuromarketing principles in the energy-efficient real estate market. The doctoral thesis consists of the introduction, three chapters, general conclusions, lists of referred literature and sources, authors’ publications on the topic of the doctoral dissertation. The introductory chapter formulates the problem, reveals the relevance of the research, identifies object of the research, formulates the aim and tasks of the research, describes the research methodology, presents scientific novelty of the research, reveals the practical value of the research fidings, presents the defended propositions. The first chapter is dedicated to the substantiation of the application of theoretical neuromarketing solutions in the real estate market. This chapter presents the challenges in the use of neurosciences in the real estate marketing, analyses the techniques of neuromarketing applicable in research on the real estate market. The second chapter presents the model of neuromarketing techniques applicable in the energy-efficient real estate market. In the third chapter, the proposed model has been tested by empirical research for energy-efficient real estate. 7 articles were published on the topic of the doctoral dissertation: 6 of them were published in scientific journals (3 out of them are refered in Clarivate Analytics Web of Science database), 1 – in a the conference proceedings. 2 presentations on the topic of the dissertation were presented at international conferences, 1 at a national conference.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent106 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:100414163/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:100414163/datastreams/ATTACHMENT_100415187/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:100414163/datastreams/ATTACHMENT_100415188/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:100414163/datastreams/ATTACHMENT_100415189/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:100414163/datastreams/ATTACHMENT_100415190/content
dc.titleNeuromarketingo metodų taikymas statybos ir nekilnojamojo turto projektams vertinti
dc.title.alternativeApplication of neuromarketing methods for the evaluation of construction and real estate projects
dc.typeDaktaro disertacija / Doctoral dissertation
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_DR - Daktaro disertacija / Doctoral dissertation
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsIK0303 - Dirbtinio intelekto ir sprendimų priėmimo sistemos / Artificial intelligence and decision support systems
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.subject.ltNeuromarketingas
dc.subject.ltnekilnojamasis turtas
dc.subject.ltINVAR
dc.subject.enNeuromarketing
dc.subject.enreal estate
dc.subject.enINVAR
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba100414163


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record