Veiklos socialiniuose tinkluose poveikio gerinant organizacijos santykius su darbuotojais vertinimas
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas socialinių tinklų naudojimas organizacijose, siekiant ištirti socialinių tinklų poveikį gerinant organizacijos santykius su darbuotojais. Analizuojamas socialinių tinklų apibrėžimas, socialinių tinklų teikiamos galimybės, socialiniai tinklai organizacijoje, darbuotojų ir organizacijos veikla socialiniuose tinkluose, organizacijos ir darbuotojų santykiai. Tai nagrinėjama siekiant nustatyti pagrindinius aspektus, turinčius įtakos darbuotojų ir organizacijos santykių gerinimui pasitelkiant socialinius tinklus. Remiantis parengta tyrimų metodika atlikti tyrimai: darbuotojų anketinė apklausa, giluminis interviu. Tyrimų metu siekta išsiaiškinti, kaip įvairiose organizacijose vykdoma veikla socialiniuose tinkluose ir ar šios veiklos svarbios gerinant organizacijos santykius su darbuotojais. Remiantis atliktų tyrimų rezultatais sukurtas vertinimo modelis, skirtas įvertinti socialinių tinklų poveikį organizacijos darbuotojams. Atlikus mokslinės literatūros analizę, išanalizavus empirinių tyrimų rezultatus ir suformulavus vertinimo modelį, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė, metodologinė ir empirinio tyrimo dalys, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 69 puslapiai be priedų, 24 paveikslai, 7 lentelės, 91 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai. The final master’s thesis examines use of social media in organizations, to explore the impact of social media on improving an organization’s relationship with employees. Analyzed the definition of social media, opportunities provided by social media, social media in the organization, employees and organization activities in social media, organizational and employee relationships. This is examined to identify influencing the improvement of employee organizational relationships through social media. Based on the developed research methodology research has been carried out: employee questionnaire survey, in-depth interview. The research aims to find out how in various organizations are carried out on social media and whether these activities are important in improving the organization’s relationship with employees. Based on the results of the research an evaluation model was developed to assess the impact of social media on the organization’s employees. After the analysis of the scientific literature, the analysis of the results of the empirical research and formulations of the evaluation model, the conclusions of final work are presented. Structure: introduction, theoretical, methodological and empirical research parts, conclusions, references, appendixes. Thesis consist of: 69 p. text without appendixes, 24 pictures, 7 tables, 91 bibliographical sources. Appendixes included.