Show simple item record

dc.contributor.authorStepaniukaitė, Ernesta
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:40Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107078
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas socialinių tinklų naudojimas organizacijose, siekiant ištirti socialinių tinklų poveikį gerinant organizacijos santykius su darbuotojais. Analizuojamas socialinių tinklų apibrėžimas, socialinių tinklų teikiamos galimybės, socialiniai tinklai organizacijoje, darbuotojų ir organizacijos veikla socialiniuose tinkluose, organizacijos ir darbuotojų santykiai. Tai nagrinėjama siekiant nustatyti pagrindinius aspektus, turinčius įtakos darbuotojų ir organizacijos santykių gerinimui pasitelkiant socialinius tinklus. Remiantis parengta tyrimų metodika atlikti tyrimai: darbuotojų anketinė apklausa, giluminis interviu. Tyrimų metu siekta išsiaiškinti, kaip įvairiose organizacijose vykdoma veikla socialiniuose tinkluose ir ar šios veiklos svarbios gerinant organizacijos santykius su darbuotojais. Remiantis atliktų tyrimų rezultatais sukurtas vertinimo modelis, skirtas įvertinti socialinių tinklų poveikį organizacijos darbuotojams. Atlikus mokslinės literatūros analizę, išanalizavus empirinių tyrimų rezultatus ir suformulavus vertinimo modelį, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė, metodologinė ir empirinio tyrimo dalys, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 69 puslapiai be priedų, 24 paveikslai, 7 lentelės, 91 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master’s thesis examines use of social media in organizations, to explore the impact of social media on improving an organization’s relationship with employees. Analyzed the definition of social media, opportunities provided by social media, social media in the organization, employees and organization activities in social media, organizational and employee relationships. This is examined to identify influencing the improvement of employee organizational relationships through social media. Based on the developed research methodology research has been carried out: employee questionnaire survey, in-depth interview. The research aims to find out how in various organizations are carried out on social media and whether these activities are important in improving the organization’s relationship with employees. Based on the results of the research an evaluation model was developed to assess the impact of social media on the organization’s employees. After the analysis of the scientific literature, the analysis of the results of the empirical research and formulations of the evaluation model, the conclusions of final work are presented. Structure: introduction, theoretical, methodological and empirical research parts, conclusions, references, appendixes. Thesis consist of: 69 p. text without appendixes, 24 pictures, 7 tables, 91 bibliographical sources. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent65 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:116554308/datastreams/MAIN/content
dc.titleVeiklos socialiniuose tinkluose poveikio gerinant organizacijos santykius su darbuotojais vertinimas
dc.title.alternativeEvaluation of social media effect on the improvement of the company's and it's employee's relationship
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltsocialiniai tinklai
dc.subject.ltveikla socialiniuose tinkluose
dc.subject.ltsocialinių tinklų galimybės
dc.subject.ltsantykiai su darbuotojais
dc.subject.ltsocialinių tinklų poveikis santykiams su darbuotojais
dc.subject.ensocial media
dc.subject.enactivities in social media
dc.subject.ensocial media opportunities
dc.subject.enrelationships with employees
dc.subject.enthe impact of social media on employee relationships
dc.identifier.elaba116554308


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record