Socialinio marketingo poveikis vartotojams renkantis sveiką gyvenimo būdą
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas socialinio marketingo poveikis vartotojams renkantis sveiką gyvenimo būdą. Darbo tikslas yra išsiaiškinti, kurie socialinio marketingo veiksniai daro įtaką vartotojams renkantis sveiką gyvenimo būdą remiantis mokslinės literatūros analize ir empiriniu tyrimu. Teorinėje baigiamojo darbo dalyje išnagrinėti socialinio marketingo principai, kuriais remiantis nustatoma socialinio marketingo apibrėžtis, taip pat nagrinėjama sveiko gyvenimo būdo samprata ir sudarytas teorinis socialinio marketingo poveikio vartotojams renkantis sveiką gyvenimo būdą modelis. Empirinio tyrimo pagrindu analizuojamas sudarytas teorinis modelis – ekspertų interviu metu ir kiekybinės vartotojų apklausos metodu nustatyti įtaką darantys veiksniai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius socialinio marketingo poveikio vartotojams aspektus, sudarytas empiriniais duomenimis paremtas socialinio marketingo poveikio vartotojams renkantis sveiką gyvenimo būdą modelis. Darbas pabaigiamas pateikiant išvadas ir siūlymus. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, 3 pagrindinės darbo dalys – teorinė, metodinė ir tiriamoji, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 100 p. teksto be priedų, 8 iliustr., 39 lent., 42 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. The final master's thesis examines the impact of social marketing on consumers' choice of a healthy lifestyle. The aim of this work is to find out which factors of social marketing influence consumers to choose a healthy lifestyle based on the analysis of scientific literature and empirical research. The theoretical part of the final work examines the principles of social marketing, based on which the definition of social marketing is determined, as well as the concept of a healthy lifestyle and a theoretical model of the impact of social marketing on consumers choosing a healthy lifestyle. Based on the empirical research, the developed theoretical model is analyzed – the influencing factors determined during the expert interviews and the method of quantitative consumer survey. After analyzing the theoretical and practical aspects of the impact of social marketing on consumers, a model of the impact of social marketing on consumers' choice of a healthy lifestyle based on empirical data has been developed. The work is completed with conclusions and suggestions. Structure: introduction, 3 main parts – theoretical, methodological and research, conclusions and recommendations, references. The thesis consists of: 100 p. text without appendixes, 8 pictures, 39 tables, 42 bibliographical entries. Work appendices are attached separately.