Paslaugų pardavimo kanalų tobulinimas besikeičiant vartotojų elgsenai
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama besikeičianti vartotojų elgsena ir jos įtaka paslaugų pardavimo kanalų tobulinimo galimybių būtinumui verslas-verslui paslaugų sektoriuje. Išnagrinėti paslaugų pardavimo kanalų tipai, tikslai ir veiksmai, kuriais remiantis galima nustatyti besikeičiančią vartotojų elgseną ir nustatyti pagrindiniai veiksniai darantys įtaką paslaugų pardavimo kanalams verslas-verslui sektoriui. Sukurtas teorinis pardavimo kanalų tobulinimo modelis besikeičiant vartotojų elgsenai, kuris padeda geriau suprasti vartotojo elgsenos pokyčio poveikį verslas-verslui paslaugų pardavimo sektoriui. Teoriniui modeliui patikrinti sukurta tyrimo metodika, iškeltos hipotezės, kurios patikrintos kokybiniu ir kiekybiniu empiriniais tyrimais. Įvertinta nuspėjamų ir nenuspėjamų aplinkos veiksnių įtaka skirtingų kartų vartotojų grupėms, šių veiksnių sukelti vartotojų elgsenos pokyčiai ir jų įtaka paslaugų pardavimo kanalams ir jų tobulinimui, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 3 dalys ir 8 potemės: įvadas, dėstymas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 73 p. teksto be priedų, 28 iliustr., 6 lent., 57 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The final master's thesis examines the impact of the change in consumer behaviour, the possibilities, necessity and goals of improving the sales channels of services in the business-to-business services sector. The actions that can be used to determine the cause of the change in consumer behavior, the impact of factors and the impact on the business-to-business sector are examined. The master's thesis presents a model for the improvement of service sales channels, which helps to better understand the impact of the change in consumer behavior on the business-to-business service sales sector. Aspects of the improvement of service sales channels are evaluated after calculating the research data and the hypotheses are confirmed. The final work evaluates the impact of predictable and unpredictable environmental factors on different generations of consumer groups, the changes in consumer behavior caused by these factors and their impact on service sales channels and their improvement. In evaluating these factors, an expert and quantitative research of the questionnaire survey was performed, the conclusions and suggestions of the final work are presented. The work consists of 3 parts and 8 subtopics: introduction, main study, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 73 p. text without appendixes, 28 pictures, 6 tables, 57 bibliographical entries. Attachments are included separately.