Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorLazauskas, Gytis
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:48Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107119
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos bankų sektoriaus įmonių naudojamų kliento valdymo sistemų, darnumo plėtros tobulinimo ir palaikymo problemos. Išnagrinėtos klientų valdymo sistemos ir darnios bankininkystės apibrėžtys, kuriomis remiantis įvertintos sistemos tobulinimo galimybės. Pateiktas sąrašas kriterijų, skirtų klientų valdymo sistemos tobulinimui. Kriterijų reikšmingumas apskaičiuojamas naudojant daugiakriterius vertinimo metodus. Remiantis kriterijų sąrašu sudaromas darnią bankininkystę plečiančioms įmonėms skirtas klientų valdymo sistemos modelis. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius darnios klientų valdymo sistemos aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro penkios dalys: įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, siūlomas modelis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 62 p. teksto be priedų, 14 iliustr., 22 lent., 73 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis deals with the problems of customer management systems, sustainability development and maintenance used by banking sector companies. Customer management systems and harmonized definitions of banking have been examined, based on which the possibilities for system improvement have been assessed. A list of criteria for improving the customer management system is provided. The significance of the criteria is calculated using multi-criteria assessment methods. Based on the list of criteria, a model of a customer management system for companies developing sustainable banking is developed. After analyzing the theoretical and practical aspects of a coherent customer management system, the conclusions of the final work are presented. The work consists of five parts: introduction, theoretical part, research part, suggested model, conclusions, references. Thesis consists of: 62 p. text without appendixes, 14 pictures, 22 tables, 73 bibliographical entries. Work attachments are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent74 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:116443506/datastreams/MAIN/content
dc.titleKlientų valdymo sistemos modelis bankų sektoriui, remiantis darnaus verslo koncepcija
dc.title.alternativeThe model of customer relationship management for banking sector based on the sustainable development principals
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltklientų valdymo sistemos
dc.subject.ltdarni bankininkystė
dc.subject.ltdarnus verslas
dc.subject.ltbankų sektorius
dc.subject.ltdaugiakriteris vertinimas
dc.subject.encustomer management systems
dc.subject.ensustainable banking
dc.subject.ensustainable business
dc.subject.enbanking sector
dc.subject.enmulti-criteria assessment
dc.identifier.elaba116443506


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą