Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVaitkutė, Monika
dc.date.accessioned2023-09-18T08:46:48Z
dc.date.available2023-09-18T08:46:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107122
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe kuriamas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis. Darbo tikslas – sukurti elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelį skirtą startuoliams. Darbe buvo išnagrinėti startuolių ir elektra varomų dviračių transporto priemonių teoriniai aspektai, atlikti empiriniai tyrimai: kiekybinė apklausa, kokybinė medijų turinio analizė ir kokybinis interviu raštu. Išanalizavus tyrimus mokslinėje diskusijoje buvo sukurtas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis skirtas startuoliams. Darbą sudaro 3 dalys: pirmoje dalyje atliekama teorinių aspektų analizė, antroje dalyje aprašomi atlitki tyrimai, trečioje dalyje aprašoma mokslinė diskusija ir rekomendacijos. Darbo apimtis - 59 puslapiai be priedų, 16 iliustracijų, 14 lentelių, 40 mokslinių šaltinių.lit
dc.description.abstractIn the final master's thesis, a marketing communication model for electric bicycles is created. The aim of the thesis is to create electric bicycles marketing communication model for start-ups. Analyzed topics were electric bicycles and startups communication elements, theoretical aspects. Empirical research was performed: quantitive survey, qualitative analysis of media content, and quantitive interview. After analyzing the research in a scientific discussion, a marketing communication model for electric bicycles for startups was developed. The work consists of 3 parts: the first part analyzes the theoretical aspects, the second part describes the research, the third part describes the scientific discussion and recommendations. The thesis consists of 59 pages without appendixes, 16 illustrations, 14 tables, 40 scientific sources.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent88 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleElektra varomų dviračių rinkodaros komunikacija startuoliams
dc.title.alternativeElectric Bicycles Marketing Communication for Startups
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltElektra varomi dviračiai
dc.subject.ltinovacijos
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.enElectric bicycles
dc.subject.eninnovations
dc.subject.encommunication
dc.identifier.elaba116491682


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą