dc.contributor.author | Danilčenko, Emil | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:47:13Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:47:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107150 | |
dc.description.abstract | Eismo saugumo požiūriu, vienas iš svarbiausių uždavinių yra išlaikyti važiuojamąjį eismo koridorių kaip įmanoma saugesnį ir atlaidesnį vairuotojo sukeltoms klaidoms. Dėl šios priežasties požiūris į kelio darbų zonas privalo būti atitinkamas kaip ir požiūris į įprastą kelio ruožą. Kelio darbų zona yra padidintos rizikos kelio ruožas, eismo saugumo požiūris į važiavimą per kelio darbų zoną privalėtų būti irgi padidintas. Baigiamajame magistro darbe yra analizuojamos eismo įvykių rajoninių kelių darbo zonose susidarymo priežastys dėl netinkamo automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklių taikymo, atlikti tyrimai, kuriais siekta nustatyti taisyklių tobulintinas vietas ir pateiktos išvados kartu su rekomendacijomis. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, Lietuvos automobilių kelių tinklo analizė, metodologija, empirinis tyrimas, rekomendacijos, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 72 p. teksto be priedų, 41 iliustracijos, 3 lentelės, 49 bibliografiniai šaltiniai. | lit |
dc.description.abstract | From the point of view of road safety, one of the most important tasks is to keep the carriageway as safe and forgiving of driver errors as possible. for this reason, the approach to road works areas must be as appropriate as the approach to a normal road section. the road works area is a high-risk road section, the approach to road safety through driving on the road works area should also be increased. The final master's thesis analyzes the causes of traffic accidents in the work areas of regional roads due to improper fencing of road workplaces and the application of traffic regulation rules, researches to identify areas for improvement of the rules and presents conclusions together with recommendations. Structure: Introduction, analysis of Lithuanian road network, methodology, empirical research, recommendations, conclusions, references. Thesis consists of: 72 p. text without appendixes, 41 pictures, 3 tables, 49 bibliographical entries. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 70 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:132378301/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Inžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo kelio darbų zonose tyrimas | |
dc.title.alternative | Investigation of the Application of Engineering Traffic Safety Measures in Road | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering | |
dc.subject.studydirection | E03 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering | |
dc.subject.lt | eismo įvykiai | |
dc.subject.lt | eismo saugumas | |
dc.subject.lt | darbo zonos | |
dc.subject.lt | inžinerinės eismo saugumo gerinimo priemonės | |
dc.subject.lt | rajoninis kelias. | |
dc.subject.en | Traffic safety | |
dc.subject.en | work areas | |
dc.subject.en | district road | |
dc.subject.en | traffic accidents | |
dc.subject.en | engineering measures to improve traffic safety | |
dc.identifier.elaba | 132378301 | |