• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo kelio darbų zonose tyrimas

Peržiūrėti/Atidaryti
Emil_Danilčenko.pdf (4.790Mb)
Data
2022
Autorius
Danilčenko, Emil
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Eismo saugumo požiūriu, vienas iš svarbiausių uždavinių yra išlaikyti važiuojamąjį eismo koridorių kaip įmanoma saugesnį ir atlaidesnį vairuotojo sukeltoms klaidoms. Dėl šios priežasties požiūris į kelio darbų zonas privalo būti atitinkamas kaip ir požiūris į įprastą kelio ruožą. Kelio darbų zona yra padidintos rizikos kelio ruožas, eismo saugumo požiūris į važiavimą per kelio darbų zoną privalėtų būti irgi padidintas. Baigiamajame magistro darbe yra analizuojamos eismo įvykių rajoninių kelių darbo zonose susidarymo priežastys dėl netinkamo automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklių taikymo, atlikti tyrimai, kuriais siekta nustatyti taisyklių tobulintinas vietas ir pateiktos išvados kartu su rekomendacijomis. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, Lietuvos automobilių kelių tinklo analizė, metodologija, empirinis tyrimas, rekomendacijos, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 72 p. teksto be priedų, 41 iliustracijos, 3 lentelės, 49 bibliografiniai šaltiniai.
 
From the point of view of road safety, one of the most important tasks is to keep the carriageway as safe and forgiving of driver errors as possible. for this reason, the approach to road works areas must be as appropriate as the approach to a normal road section. the road works area is a high-risk road section, the approach to road safety through driving on the road works area should also be increased. The final master's thesis analyzes the causes of traffic accidents in the work areas of regional roads due to improper fencing of road workplaces and the application of traffic regulation rules, researches to identify areas for improvement of the rules and presents conclusions together with recommendations. Structure: Introduction, analysis of Lithuanian road network, methodology, empirical research, recommendations, conclusions, references. Thesis consists of: 72 p. text without appendixes, 41 pictures, 3 tables, 49 bibliographical entries.
 
Paskelbimo data (metai)
2022
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107150
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis