Eismo įvykio – dviratininko partrenkimas – tyrimas
Abstract
Baigiamajame magistro darbe yra tiriamas eismo įvykis – dviratininko partrenkimas. Teorinėje dalyje yra apžvelgiami su dviratininkų partrenkimais susiję eismo įvykių tyrimai, taip pat išnagrinėti judančio ir partrenkiamo dviratininko matematiniai modeliai. Tiriamojoje dalyje yra aprašoma eksperimento atlikimo tvarka ir sudarytos automobilio greičio priklausomybės nuo dviratininko nubloškimo atstumo ir kampo. Išvadose ir pasiūlymuose aptariamas automobilio greičio tikslingumo vertinimas pagal dviratininko ir dviračio nubloškimo parametrus. Darbą sudaro 9 dalys: įvadas, literatūros šaltinių analizė, dviratininkų modeliai, dviratininko judėjimo (nubloškimo) po partrenkimo trajektorijos vertinimas, dviratininko partrenkimo parametrų priklausomybė nuo automobilio ir dviratininko kontakto vietų, eksperimentiniai tyrimai, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 62 p. teksto be priedų, 56 iliustracijos, 10 lentelių, 32 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. In the final master's thesis, a traffic accident is investigated - a cyclist's collision. The theoretical part reviews the case studies related to cycling crashes, as well as the mathematical models of a moving and crashing cyclist. In the research part, the order of the experiment is described and the dependences of the car speed on the cycling distance and angle of the cyclist are formed. The conclusions and suggestions discuss the assessment of the expediency of speed according to the parameters of cycling and cycling. The work consists of 9 parts: introduction, analysis of literature sources, cyclists' models, evaluation of cyclist's movement (crashing) trajectory after impact, dependence of cyclist's impact parameters on car and cyclist's contact points, experimental research, conclusions, references, appendices. Thesis consists of: 62 p. text without appendixes, 56 pictures, 10 tables, 32 bibliographical entries. Work attachments are included separately.