Vilniaus miesto Ozo g. eismo organizavimo, suteikiant prioritetą viešajam transportui, efektyvumo tyrimas
Santrauka
Šio darbo tikslas yra remiantis statistiniais duomenimis apie Vilniaus miesto Ozo gatvės kelio ruožo eismo intensyvumo indeksą, sudaryti teorinį matematinį modelį ir patikrinti eismo rodiklių pokyčius suteikiant prioritetą viešajam transportui. Tyrimo tikslas yra išsigryninti teorines prielaidas, kurios galėtų parodyti, kokiomis sąlygomis prioritetas viešajam transportui yra efektyvus, kada toks sprendimas galėtų būti neįmanomas, arba kaip turėtų būti organizuojamas eismas suteikiant prioritetą viešajam transportui. Darbą sudaro: įvadas, literatūros apžvalga, kitų šalių praktinių sprendimų pavyzdžiai, Vilniaus eismo valdymo centro kaupiamų duomenų statistinė analizė, teorinio matematinio modelio analizė ir simuliacijos, išvados, literatūros sąrašas. The work purpose is to compile a theoretical mathematical model and checking the changes in traffic factors on the priority of public transport, by utilising statistical data on the traffic intensity index of the Ozo st. road section in Vilnius. The aim of the study is to refine the theoretical assumptions that could show under what conditions the priority of public transport is effective, when such a solution might not be possible, or how traffic could be organized by utilising the priority to public transport model. Structure: introduction, literature review, examples of practical solutions from other countries, statistical analysis of data collected by Vilnius Traffic Management Center, analysis of theoretical mathematical model and simulations, conclusions, references.