"B-rep" modelio bet kokio tipo paviršiaus formos pakeitimas į trianguliacinę formą pritaikant delaunė algoritmą
Santrauka
„b-rep“ modelių pavertimas į trianguliuotas formas yra plačiai naudojamas daugelyje disciplinų: inžinerijos, aviacijos, kino ir žaidimų pramonės ir daugelyje kitų techninių ir meninių sričių. Šio darbo tikslas yra patikrinti trianguliuoto „b-rep“ modelio, skirtingais Delaunė algoritmais tinkamumą atvaizdavimo procese. Algoritmų pranašumas vertinamas kompiuterio resurso naudojimu ir trikampių tinklelio kokybe. Šiame darbe apžvelgiama literatūra susijusi su Delaunė algoritmais, „b-rep“ ir trikampių tinklelio modelių savybėmis. Gilinamasi į trianguliacijos procesą ir trianguliuotų modelių pritaikymą. Apžvelgiamos programinės įrangos, kurios leidžia naudoti skirtingų tipų Delaunė algoritmus „b-rep“ modelių trianguliacijoms atlikti. Atliekamas kompiuterio resurso vartojimo atvaizdavimo metu stebėjimo eksperimentas. Eksperimento metu sugeneruoti duomenys išanalizuoti, o analizės rezultatai pateikiami išvadose. The conversion of „b-rep“ models to triangular forms is widely used in many disciplines, such as engineering, aviation, the film and game industry, and many other technical and artistic fields. The aim of this work is to test the suitability of the triangulated „b-rep“ model with different Delaunay algorithms in the rendering process. The advantage of algorithms is assessed by the use of computer resources and the quality of the triangular mesh. The literature related to Delaunay algorithms, properties of „b-rep“ and triangular mesh models is reviewed in this work. We delve into the process of triangulation and the application of triangulated models. Software that allows the use of different types of Delaune algorithms to perform triangulations of „b-rep“ models is reviewed. A computer resource consumption tracking experiment is performed. The data generated during the experiment were analyzed and the results of the analysis are presented in the conclusions.