Lietuvos komercinių pastatų priežiūros įmonių veiklos analizė
Abstract
Baigiamajame magistro darbe analizuojamos pastatų ūkio valdymo įmonės, tiksliau, komercinių pastatų priežiūros įmonės. Tiriama PŪV samprata, raida ir principai, taip pat tarptautinė ir Lietuvos įmonių darbo praktika, struktūra, atliekama įmonių ir jų veiklos analizė. Aprašomos dažniausiai teikiamos paslaugos, teigiami ir neigiami aspektai. Tiriama Lietuvos įmonių rinka, aptariami tarptautinių įmonių pavyzdžiai Pastatų priežiūros įmonės turi gerinti ir supaprastinti žmonių ir darbuotojų gyvenimą, tobulinti ir išsaugoti pastatų kokybę ir jo vertę. Pastatų priežiūros įmonių rinka yra labai didelė, tačiau yra didelis atotrūkis tarp rinkos gigantų ir mažų įmonių. Taip pat atlikta PŪV valdymo įmones samdančių klientų apklausa ir trijų tokias įmonių paslaugas perkančių asmenų interviu, norint išsiaiškinti vyraujančias nuotaikas ir esmines problemas. Darbą sudaro: įvadas, teorinė dalis, įmonių analizė , tyrimas, išvados, naudotos literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 55 p. teksto be priedų, 5 lentelės ir 20 paveikslų, 23 bibliografiniai šaltiniai. Darbo pabaigoje pateikti 3 priedai, papildantys analizės ir tyrimų duomenis. The final master's thesis analyses building management companies, more precisely commercial building maintenance companies. The concept, development and principles of FM are studied, as well as international and Lithuanian companies' work practices, structure, analysis of companies and their activities is carried out. The most commonly provided services, positive and negative aspects are described. The market of Lithuanian companies is being investigated, and examples of international companies are presented Building maintenance companies must improve and simplify the lives of people and employees, improve and preserve the quality of buildings and its value. The market for building maintenance companies is very large, but there is a large gap between market giants and small businesses. A survey of clients hiring buildings management companies and interviews of three persons purchasing such services were also carried out in order to find out the prevailing moods and fundamental problems. The work consists of: introduction, theoretical part, analysis of companies , research, conclusions, list of used literature, annexes. The scope of the work is 55 p. text without annexes, 5 tables and 20 paintings, 23 bibliographic sources. At the end of the work, 3 annexes are presented, complementing the analysis and research data.