KAIZEN diegimo tobulinimas orlaivių techninės priežiūros ir remonto organizacijose
Abstract
Baigiamojo magistro darbo pirmoje dalyje analizuojami teoriniai aspektai susiję su Kaizen diegimo tobulinimu orlaivių techninės priežiūros įmonėse. Taip pat apžvelgiama Kaizen diegimo svarba, Lean gamybos ir Kaizen sąvokų analizė. Išskiriamas remonto įmonių klasifikavimas ir savitumas. Šios darbo dalies pabaigoje analizuojamos Kaizen pritaikymo metodikos, problemos bei veiksniai turintys įtakos Kaizen diegimui. Empirinėje darbo dalyje aprašomas Kaizen diegimo orlaivių techninės priežiūros ir remonto organizacijose tyrimas. Visų pirma, pateikiama tyrimo metodologija ir pristatomas tiriamasis vienetas. Kituose poskyriuose nagrinėjami ir lyginami aplinkos tyrimo ir anketavimo konkrečioje organizacijoje rezultatai, interviu rezultatai, pateikiamos išvados, rekomendacijos bei Kaizen diegimo modelis skirtas orlaivių techninės priežiūros ir remonto įmonėms. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas; teoriniai aspektai susiję su Kaizen diegimo tobulinimu orlaivių techninės priežiūros įmonėse; Kaizen diegimo orlaivių techninės priežiūros ir remonto organizacijose empirinis tyrimas; išvados ir rekomendacijos; literatūros sąrašas; priedai. Darbo apimtis – 95 p. teksto be priedų, 26 iliustr., 21 lent., 48 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The first part of the final master's thesis analyzes the theoretical aspects related to the improvement of Kaizen implementation in aircraft maintenance companies. The importance of Kaizen deployment, analysis of Lean manufacturing, and Kaizen concepts are also reviewed. The classification and uniqueness of repair companies are distinguished. At the end of this part of the work, Kaizen application methodologies, problems and factors influencing Kaizen implementation are analyzed. The empirical part of the work describes the study of Kaizen installation in aircraft maintenance and repair organizations. In particular, the research methodology is presented and the research unit is presented. The following sections analyze and compare the results of an environmental study and survey in a specific organization, the results of interviews, conclusions, recommendations, and the Kaizen implementation model for aircraft maintenance and repair companies. The work consists of 6 parts: introduction; theoretical aspects related to the improvement of Kaizen installation in aircraft maintenance companies; An empirical study of the installation of Kaizen in aircraft maintenance and repair organizations; conclusions and recommendations; bibliography; appendices. Thesis consists of: 95 p. text without appendices, 26 pictures, 21 tables, 48 bibliographical entries. Work attachments are included separately.