• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konteinerinių linijų įtakos krovinių srautams tyrimas

Peržiūrėti/Atidaryti
Priedai.pdf (550.6Kb)
FINAL MAGISTRINIS (2)5.pdf (3.933Mb)
Data
2016
Autorius
Mažeika, Kęstutis
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe analizuojami konteinerių srautai ir jų dinamika bei konteinerinių linijų įtaka krovinių srautams. Smulkiau analizuojama pagrindinių makroekonominių rodiklių ir krovinių srautų dinamika bei priežastiniai ryšiai tarp jų. Darbo pradžioje nustatytas tyrimo objektas, nagrinėjama konteinerių kainą ir srautus veikiantys veiksniai. Analitinėje–tiriamojoje dalyje atliekama kiekybinė statistinė, koreliacinė–regresinė analizė bei konteinerių srautų prognozavimas. Pagrindžiami srautų kitimo tempai, įvardijamos jų priežastys ir dėsningumai. Apibendrinant darbo analitinę dalį ir tyrimą, projektuojamas teorinis konteinerinių linijų veiklos optimizavimo modelis. Darbą sudaro dalys: įvadas, literatūros šaltinių analizė, analitinė–tiriamoji dalis, projektinė dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 70 p. teksto be priedų, 39 paveikslai, 14 lentelių ir 43 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The master thesis analyses the container lines impact for container flows. Final thesis is focused on main macroeconomic indicators, worldwide cargo dynamics and the causal relationships between them. The Thesis begins with the object of the research, then examines container prices and factors affecting the cargoes flows. Flow of containers, statistical analysis and correlation regression analysis were forecasted in analytical research part. Using the results of the analysis, identify freight traffic volume changes and reasons. Summing up the analytical part of the work, design a theoretical container lines optimization and development model. Structure: introduction, literature review, research-analytical part, project part, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of 70 pages of text without appendixes, 39 figures, 14 tables and 43 references.
 
Paskelbimo data (metai)
2016
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107832
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis