Show simple item record

dc.contributor.authorStaniulytė, Eivina
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:01Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:01Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107847
dc.description.abstractBaigiamojo magistro darbo objektas – santykis tarp komercinio kino industrijos, vartojimo kultūros ir žiūrovo kaip vartotojo kasdienybės. Pagrindinis darbo tikslas – galimybė suformuluoti pagrindines komercinio kino populiarumo priežastis, kylančias iš vartotojiškos kultūros ir individo kasdienybės struktūros. Todėl teorinėje darbo dalyje (pirmuose dvejuose skyriuose) literatūros analizės pagalba bus parodyta kaip konkrečių komercinio kino produktų populiarumas yra nulemtas ir gali būti paaiškintas, išanalizavus dabartinės vartojimo kultūros ypatybes bei žiūrovo kasdienybės sąrangą arba struktūrą. Visa tai leis išskirti pagrindines komercinio kino ir atskirų filmų populiarumo priežastis, kurios bus tikrinamos, atliekant kiekybinę populiariausių filmų atranką bei kokybinę jų siužetų/ turinio analizę (trečioje darbo dalyje). Literatūros analizės pagalba, aptarus ir išskyrus komercinio kino kaip vienos iš kūrybinių industrijų spartaus augimo priežastis, bei jas patikrinus tyrimo metu, bus pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 8-ios dalys: paveikslų sąrašas, lentelių sąrašas, įvadas, dvi teorinės analizės dalys, tyrimo dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas ir filmografija. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 6 pav., 3 lent., 51 bibliografiniai šaltiniai., 13 filmografinių nuorodų. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe object of the Master‘s thesis is relation among cinema industry, consumer culture and everyday life of a viewer as a consumer. The main objective is to formulate reasons of cinema‘s popularity which comes from consumer culture and the structure of individual‘s everyday life. In theoretical section of the work (two first sections) literature analysis will show how popularity of specific cinema products is determined and may be explained by an inquiry into features of present-day consumer culture and structure of everyday life of the viewer. Main reasons of popularity of commercial cinema as well as particular movies will be examined by quantitative selection of the most popular films and qualitative analysis of their plots (third part of the thesis). Following the analysis of literature and verification of commercial cinema as one of the reasons of rapid growth in creative industries the work will present conclusions and further suggestions. Structure: work consist of 8 parts: list of pictures, list of tables, introduction, two parts of theoretical analysis, par of research, conclusions and suggestions, references, filmography. Thesis consists of: 67 p. text without appendixes, 6 pictures, 3 tables, 51 bibliographical entries, 13 references of filmography. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent74 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:15103603/datastreams/MAIN/content
dc.subjectS 000 - Socialiniai mokslai / Social sciences
dc.titleHolivudo komercinio kino analizė: sąsajos tarp vartotojų visuomenės, kasdienybės sąrangos ir filmų populiarumo
dc.title.alternativeThe analysis of Hollywood commercial cinema: connections between the society of consumers, everyday life structure and popularity of films
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltkomercinio kino industrija
dc.subject.ltkino kūrinys
dc.subject.ltvartotojų visuomenė
dc.subject.ltkasdienybės struktūros elementai
dc.subject.ltfilmų populiarumo priežastys
dc.subject.enthe industry of commercial cinema
dc.subject.encinema production
dc.subject.enthe society of consumers
dc.subject.enelements of everyday life structure
dc.subject.encauses of films popularity
dc.identifier.elaba15103603


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record