• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Holivudo komercinio kino analizė: sąsajos tarp vartotojų visuomenės, kasdienybės sąrangos ir filmų populiarumo

View/Open
Staniulytė_HOLIVUDO KOMERCINIO KINO ANALIZĖ....pdf (1.649Mb)
Author
Staniulytė, Eivina
Metadata
Show full item record
Abstract
Baigiamojo magistro darbo objektas – santykis tarp komercinio kino industrijos, vartojimo kultūros ir žiūrovo kaip vartotojo kasdienybės. Pagrindinis darbo tikslas – galimybė suformuluoti pagrindines komercinio kino populiarumo priežastis, kylančias iš vartotojiškos kultūros ir individo kasdienybės struktūros. Todėl teorinėje darbo dalyje (pirmuose dvejuose skyriuose) literatūros analizės pagalba bus parodyta kaip konkrečių komercinio kino produktų populiarumas yra nulemtas ir gali būti paaiškintas, išanalizavus dabartinės vartojimo kultūros ypatybes bei žiūrovo kasdienybės sąrangą arba struktūrą. Visa tai leis išskirti pagrindines komercinio kino ir atskirų filmų populiarumo priežastis, kurios bus tikrinamos, atliekant kiekybinę populiariausių filmų atranką bei kokybinę jų siužetų/ turinio analizę (trečioje darbo dalyje). Literatūros analizės pagalba, aptarus ir išskyrus komercinio kino kaip vienos iš kūrybinių industrijų spartaus augimo priežastis, bei jas patikrinus tyrimo metu, bus pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 8-ios dalys: paveikslų sąrašas, lentelių sąrašas, įvadas, dvi teorinės analizės dalys, tyrimo dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas ir filmografija. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 6 pav., 3 lent., 51 bibliografiniai šaltiniai., 13 filmografinių nuorodų. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The object of the Master‘s thesis is relation among cinema industry, consumer culture and everyday life of a viewer as a consumer. The main objective is to formulate reasons of cinema‘s popularity which comes from consumer culture and the structure of individual‘s everyday life. In theoretical section of the work (two first sections) literature analysis will show how popularity of specific cinema products is determined and may be explained by an inquiry into features of present-day consumer culture and structure of everyday life of the viewer. Main reasons of popularity of commercial cinema as well as particular movies will be examined by quantitative selection of the most popular films and qualitative analysis of their plots (third part of the thesis). Following the analysis of literature and verification of commercial cinema as one of the reasons of rapid growth in creative industries the work will present conclusions and further suggestions. Structure: work consist of 8 parts: list of pictures, list of tables, introduction, two parts of theoretical analysis, par of research, conclusions and suggestions, references, filmography. Thesis consists of: 67 p. text without appendixes, 6 pictures, 3 tables, 51 bibliographical entries, 13 references of filmography. Appendixes included.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107847
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister