Vilniaus miesto gatvių tinklo eismo srautų tyrimas
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas – ištirti Antakalnio–Šilo g. sankryžos esamus transporto srautus rytinio „piko“ metu bei jų poveikį bendram gatvių ir sankryžų apkrovimui. Šiam tikslui pasiekti buvo apžvelgta Vilniaus miesto susisiekimo sistemų plėtros problematika, eismo organizavimo tikslai bei gatvių laidumo principai. Atliktas Antakalnio–Šilo g. sankryžos transporto srautų ir darbo režimų tyrimas rytinio piko metu. Apibūdinta eksperimentui taikoma metodika. Pagal surinktus rytinio piko duomenis atliktas eksperimentinis Antakalnio–Šilo g. sankryžos tyrimas. Aptarius teorinius bei praktinius aspektus, pateikiama baigiamojo darbo rezultatų analizė, išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro šešios dalys: įvadas, miesto susisiekimo sistemų plėtros problematika, Antakalnio–Šilo g. sankryžos tyrimas, eksperimentinis Antakalnio–Šilo g. sankryžos tyrimas su „SIDRA Intersection“, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 36 pav., 17 lent., 16 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. The purpose of this diploma work was to make investigation of Antakalnio–Šilo str. intersection traffic flows during morning rush and their impact on the overall load of the street and intersections. Following the study, Vilnius city transport system development problems, traffic management objectives and streets conductivity principles have been analyzed. Traffic flows and operating modes analysis during morning rush time of Antakalnio–Šilo str. intersection has been made. The experimental intersection analysis method is presented. According to the collected morning rush time data experimental Antakalnio–Šilo str. intersection test has been made. The final conclusions have been presented after discussion of the theoretical and practical aspects. The work consists of six parts: introduction, city transport system development problems, Antakalnio–Šilo str. intersection analysis, experimental Antakalnio–Šilo str. intersection analysis using SIDRA Intersection, conclusions, references. Work size – 60 pages text without appendixes, 36 pictures, 17 tables, 16 bibliographic sources. Appendixes are included.