Show simple item record

dc.contributor.authorVolujevič, Miroslav
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:04Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107864
dc.description.abstractBaigiamojo darbo tikslas – ištirti Antakalnio–Šilo g. sankryžos esamus transporto srautus rytinio „piko“ metu bei jų poveikį bendram gatvių ir sankryžų apkrovimui. Šiam tikslui pasiekti buvo apžvelgta Vilniaus miesto susisiekimo sistemų plėtros problematika, eismo organizavimo tikslai bei gatvių laidumo principai. Atliktas Antakalnio–Šilo g. sankryžos transporto srautų ir darbo režimų tyrimas rytinio piko metu. Apibūdinta eksperimentui taikoma metodika. Pagal surinktus rytinio piko duomenis atliktas eksperimentinis Antakalnio–Šilo g. sankryžos tyrimas. Aptarius teorinius bei praktinius aspektus, pateikiama baigiamojo darbo rezultatų analizė, išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro šešios dalys: įvadas, miesto susisiekimo sistemų plėtros problematika, Antakalnio–Šilo g. sankryžos tyrimas, eksperimentinis Antakalnio–Šilo g. sankryžos tyrimas su „SIDRA Intersection“, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 36 pav., 17 lent., 16 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe purpose of this diploma work was to make investigation of Antakalnio–Šilo str. intersection traffic flows during morning rush and their impact on the overall load of the street and intersections. Following the study, Vilnius city transport system development problems, traffic management objectives and streets conductivity principles have been analyzed. Traffic flows and operating modes analysis during morning rush time of Antakalnio–Šilo str. intersection has been made. The experimental intersection analysis method is presented. According to the collected morning rush time data experimental Antakalnio–Šilo str. intersection test has been made. The final conclusions have been presented after discussion of the theoretical and practical aspects. The work consists of six parts: introduction, city transport system development problems, Antakalnio–Šilo str. intersection analysis, experimental Antakalnio–Šilo str. intersection analysis using SIDRA Intersection, conclusions, references. Work size – 60 pages text without appendixes, 36 pictures, 17 tables, 16 bibliographic sources. Appendixes are included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent68 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleVilniaus miesto gatvių tinklo eismo srautų tyrimas
dc.title.alternativeRoad network traffic flow analysis of Vilnius city
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltsankryža
dc.subject.lttransporto srautas
dc.subject.lttransporto jutiklis
dc.subject.enintersection
dc.subject.entraffic flow
dc.subject.entransport detector
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1902495


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record