Kelių ir geležinkelių transporto sąveikos Lietuvoje, vežant krovinius tarptautiniais maršrutais, tyrimas.
Author
Sokolovskaja, Katažina Viktorija
Metadata
Show full item recordAbstract
Baigiamojo darbo tikslas – ištirti kelių ir geležinkelių transporto sąveikos, organizuojant tarptautinius krovinių vežimus, Lietuvoje esamą padėtį bei numatyti jos tobulinimo galimybes. Analitinėje dalyje nagrinėjama mokslinė literatūra kelių ir geležinkelių transporto sąveikos klausimais bei jos naudojimo praktika pasaulyje ir Lietuvoje. Teorinės analizės pagrindu formuluojamos nagrinėjamos sąveikos organizavimo problemos ir iškeliama hipotezė. Hipotezei patikrinti naudojamas apklausos metodas. Tiriamojoje dalyje, įvertinant analitinės dalies bei apklausos rezultatus, kuriamas kelių ir geležinkelių transporto sąveikos organizavimo modelis, vežant krovinius tarptautiniais maršrutais. Jo praktiniam patikrinimui naudojamas ekspertinio vertinimo metodas. Tiriamosios dalies pabaigoje apibendrinami gauti tyrimo ir ekspertinio vertinimo rezultatai. Remiantis teorinės analizės ir tyrimų rezultatais, pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro įvadas, analitinė bei tiriamoji dalys, išvados, pasiūlymai, literatūros sąrašas ir priedai. Apimtis be priedų yra 74 psl., 34 iliustracijos, 2 lentelės, 50 informacinių šaltinių. The aim of the final master thesis is to analyze international cargo shipments using the interaction of road and railroad transport in Lithuania and offer improvement possibilities. The analytical part of the thesis is related to road and railroad interaction and practices of these interoperability in the world and Lithuania. The problematical areas of organization of interoperality and hypothesis formed on the analysis-based method. Hypotheses used to check the survey method. Research part of master thesis describes results of analytical part and results of the survey. The model of organization of the road and railroad interaction in cargo transportation by international routes presented on the base of mentioned results. The practical verification of the model was perfomed by experts using survey method. Research part finished with results of both surveys. At the end of the thesis there are conclusions and recommendations. This thesis consists of introduction, analytical and research parts, conclusions, suggestions, list of references and appendices. The volume of the thesis without appendices is 74 p., 34 pictures, 2 tables, 50 sources of information.