Krovininio kelių transporto srautų optimizavimo galimybių tyrimas miestų logistikos sistemoje
Abstract
Baigiamajame magistro darbe pateikiamas krovininio kelių transporto srautų optimizavimo galimybių tyrimas miestų logistikos sistemoje. Pirmoje dalyje nagrinėjami mokslinės literatūros šaltiniai, pateikiami įvairių autorių siūlomi ar jau įgyvendinti sprendimai krovininių automobilių sraut optimiz miestuose. Antroje dalyje pateikiama krovinių gabenimo kelių transportu miesto teritorijose esamos situacijos procesų analizė bei aprašomas kokybinis tyrimas. Atlikus ekspertų apklausą, nustatyti pagrindiniai veiksniai,krovininio transporto srauts miesto logistikoje. Pristatomi krovininio kelių transporto srautų optimizavimo miesto logistikos sistemoje galimybių tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje apibrėžiamas krovininio kelių transporto srautų optimizavimo miestų logistikoje sistemoje, pritaikant savitarnos terminalus, modelis. Atliktas modelio aprobavimas. Pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro įvadas, darbo objektas ir problematika, mokslinės literatūros analizė, kokybinis tyrimas, krovininio kelių transporto srautų optimizavimo miestuose modelis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 75 p. teksto be priedų, 21 iliustr., 12 lent., 32 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai The final master thesis presents a study on the possibilities of optimizing road freight transport flows in an urban logistics system. The first part of the study examines the sources of scientific literature and presents the solutions proposed or already implemented by various authors to optimize the flow of freight vehicles in urban areas. The second part presents a qualitative study. A survey of experts was carried out to identify the main factors influencing freight flows in urban logistics. The results of the feasibility study on the optimization of road freight transport flows in urban logistics are presented. The third part defines a model for the optimization of road freight transport flows in the urban logistics system through the application of self-service terminals. The model is validated. Conclusions and suggestions are given. The thesis consists of an introduction, the subject and problems of the thesis, analysis of scientific literature, qualitative research, a model of optimization of road freight transport flows in urban logistics, conclusions and suggestions, and a list of references. The volume of the thesis is 75 p. of text without appendices, 21 illustrations, 12 tables, 32 bibliographic sources. Annexes are attached separately.