Išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergija su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius
Santrauka
Magistro darbo tikslas atskleisti išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergiją su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius ir parengti komunikavimo gaires išmaniųjų laikrodžių vaikams funkcionalumui tobulinti. Šiam tikslui pasiekti naudojama literatūros analizė apie klientų patirties ir išmaniųjų nešiojamųjų technologijų sinergijos svarbą poreikių tenkinimui, išmaniųjų nešiojamųjų technologijų ir socialinės žiniasklaidos komunikacijos sinergijos įtaką vartotojų elgsenai. Darbe atliekami du tyrimai. Pirmasis – išmaniųjų laikrodžių vaikams įmonės komunikacijos su vartotojais (medijų turinio analizės) tyrimas, kuris leido identifikuoti naudojamus komunikacijos sprendinius. Antrasis – vartotojų požiūrio tyrimas išmaniųjų laikrodžių vaikams atžvilgiu, kuris atskleidė jų požiūrį, motyvus, elgseną. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, klientų patirties ir išmaniųjų nešiojamųjų technologijų sinergijos svarba poreikių tenkinimui, išmaniųjų nešiojamųjų technologijų ir socialinės žiniasklaidos komunikacijos sinergijos įtaka vartotojų elgsenai, empirinė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis — 64 p. teksto be priedų, 41 paveikslas, 8 lentelės, 87 literatūros šaltiniai. Pridedami 5 priedai. The aim of the Master's work is to reveal the synergy of smart watch technologies for children with customer experience through public dialogue solutions between producers and consumers and to prepare communication guidelines for improving the functionality of smart watches for children. Based on this goal a literature review was conducted on the importance of the synergy of customer experience and smart wearable technologies in satisfying needs, the influence of the synergy of smart wearable technologies and social media communication on consumer behavior. Two studies are carried out in the work. The first is a study of the company's communication with consumers of smart watches for children (media content analysis) which allowed to identify the current communication solutions. The second is a study of consumer attitudes towards smart watches for children which revealed their attitudes, motives and behavior. Conclusions are presented at the end of the work. The work consists of 5 parts: introduction, the importance of the synergy of customer experience and smart wearable technologies for satisfying needs, the influence of the synergy of smart wearable technologies and social media communication on consumer behavior, the empirical part, conclusions and recommendations, a list of references. Volume of work — 64 p. text without appendixes, 41 pictures, 8 tables, 87 literature sources. 5 attachments are included.