Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMarcinkevičius, Evaldas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:50:58Z
dc.date.available2023-09-18T08:50:58Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108016
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe siekiama įvertinti temperatūros įtaką nestandžių dangų funkcionavimui skirtinguose Lietuvos regionuose, įvertinant temperatūros kitimą nestandžios asfalto dangos sluoksniuose per temperatūros profilius. Šiam tikslui pasiekti darbe išanalizuoti ir įvertinti 14 temperatūros įtakos vertinimo modelių, galinčių prognozuoti temperatūrų reikšmes įvairiuose asfalto dangos gyliuose. Atsižvelgiant į pritaikomumą Lietuvos klimato sąlygoms parinkti 2 temperatūros profilių nustatymo modeliai. Atliktas parinktos nestandžios dangos konstrukcijos funkcionavimo vertinimas 4 KOSIS stotelių įrengimo vietose. Nustatytos nuo ašies apkrovos dangos konstrukcijoje atsirandančios horizontalios deformacijos ir vertikalieji įtempimai bei ribinis ašies apkrovos skaičius, patikrinta Minerio hipotezės sąlyga. Nustatytos KOSIS stotelių vietos, kuriose nestandžios dangos konstrukcijos funkcionavimo trukmė, atsižvelgiant į temperatūrų įtaką, yra ilgiausia ir trumpiausia. Atlikus tyrimą pateiktas siūlymas projektuojant dangų konstrukcijas dėl modelio, įvertinančio klimatines sąlygas, taikymo Lietuvoje.lit
dc.description.abstractThe aim of Master Thesis is to evaluate temperature influence to the flexible pavement construction behaviour in different Lithuanian regions, evaluating temperature alteration in flexible asphalt pavement layers through temperature profiles. To achieve this aim, the work provides an analysis and evaluation of 14 temperature influence estimation models, capable to predict temperature values in various depths of asphalt pavement. According to applicability for Lithuanian climate conditions 2 temperature profile determination models were selected. Selected flexible pavement construction behaviour evaluation were performed in 4 KOSIS stations mounting locations. Determined from axle load in pavement construction arising horizontal strains, vertical stresses and limit axle load number, verified Miner hypotheses condition. Identified KOSIS stations locations in which flexible pavement construction behaviour duration according to temperature influence is the longest and the shortest. The suggestion of model, evaluating the climate conditions, in design of flexible pavement for apllying in Lithuania were submited.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent139 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:16089957/datastreams/MAIN/content
dc.titleTemperatūros įtakos nestandžios dangos konstrukcijos funkcionavimui analitinis tyrimas
dc.title.alternativeAnalytical research of temperature influence to the flexible pavement construction behaviour
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltnestandi dangos konstrukcija
dc.subject.ltasfalto sluoksnis
dc.subject.ltmodelis
dc.subject.lttemperatūros profilis
dc.subject.ltfunkcionavimas
dc.subject.enflexible pavement construction
dc.subject.enasphalt layer
dc.subject.enmodel
dc.subject.entemperature profile
dc.subject.enbehaviour
dc.identifier.elaba16089957


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą