Valstybinės reikšmės krašto keliuose diegiamų iškiliųjų pėsčiųjų perėjų efektyvumo tyrimas, naudojant galimybių santykių teoriją
Author
Anisimovas, Mindaugas
Metadata
Show full item recordAbstract
Baigiamajame magistro darbe siekiama nustatyti, iškiliųjų pėsčiųjų perėjų diegiamų valstybinės reikšmės krašto keliuose efektyvumo koeficientą. Darbe analizuojama avaringumo situacija Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės keliuose. Pateikiama „juodųjų dėmių“ statistika. Analizuojamos eismo įvykių priežąstys. Nagrinėjamos eismo saugumą gerinančios priemonės. Apžvelgiamos Lietuvoje ir kitose šalyse (Suomijoje, Švedijoje ir kt.) naudojamos metodikos siekiant nustatyti inžinerinių eismo saugumo gerinimo priemonių efektyvumo koeficientus. Baigiamojo darbo tikslas nustatyti iškiliųjų pėsčiųjų perėjų, diegiamų Lietuvos valstybinės reikšmės krašto keliuose, efektyvumo koeficientą pasitelkiant į pagalbą Europoje naują, o Lietuvoje dar netaikytą galimybių santykių teoriją, naudojamą kartu su prieš ir po (B&A) metodu. Atlikus tyrimus, nustatyti iškiliųjų pėsčiųjų perėjų efektyvumo koeficientai pagal įrengimo vietą: sankryžos ir tiesūs ruožai bei pagal eismo įvykių sunkumą (įvykiai su žuvusiaisiais ir sužeistaisiais). Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Baigiamąjį magistro darbą sudaro įvadas, keturi skyriai, bendrosios išvados ir pasiūlymai bei priedai. Darbo apimtis – 84 puslapiai, 22 paveikslai, 13 lentelių. Rašant magistro darbą remtasi 38 literatūros šaltiniais. The aim of this master‘s thesis is to establish elevated pedestrian crossings efficiency in national significance roads. The research analyzes the accident situation in national significance roads in the Republic of Lithuania. Analyzed of \"black spots\" statistics and causes of accidents. Also traffic safety devices. An overview of methodology used in Lithuania and other countries (Finland, Sweden and others) to determine the engineering safety measures to improve efficiency coefficients. Final goal is to set elevated pedestrian crossings efficiency ratio with the new in Europe, and in Lithuania have not yet received odd-ratio theory. It is used along with before and after (B & A) method. Studies aim to determine elevated pedestrian crossings efficiency coefficients according to the place of installation: junction and straight sections and according to the severity of accidents (events in the life and casualties). At the end are general conclusions and recommendations. The thesis consists of an introduction, four chapters, general conclusions and recommendations as well as accessories. Working volume - 84 pages, 22 figures, 13 tables. Writing thesis based on 38 literature sources