Manevrinių šilumvežių parko struktūros analizė ir plėtros perspektyvos
Abstract
Šiame baigiamajame darbe išanalizuotas AB „Lietuvos geležinkeliai“ manevrinių šilumvežių parkas, nustatytas jo eksploatavimo efektyvumas ir pagrindinės techninės problemos. Išnagrinėti dabartiniu metu vykdomi parko modernizacijos projektai, techniniu ir ekonominiu požiūriu išanalizuoti kiti galimi parko modernizacijos ir atnaujinimo variantai. Išnagrinėta informacija apibendrinta, pateiktos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro 11 dalių: įvadas, esamo manevrinių lokomotyvų parko struktūrinė analizė, manevrinių lokomotyvų parko atliekamų darbų bei lokomotyvų poreikio analizė, manevrinių šilumvežių techninės priežiūros bei remonto sistema, parko bendro nusidėvėjimo lygio nustatymas, manevrinių šilumvežių vykdomų atnaujinimo projektų apžvalga, parko atnaujinimo strategijos parinkimo principai, manevrinių šilumvežių modernizacijos variantai, manevrinių šilumvežių parko atnaujinimas perkant naujus šilumvežius galimybės, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 70 p. teksto be priedų, 37 iliustr., 33 lent., 22 bibliografiniai šaltiniai. This master thesis analyzes maneuvering locomotives‘ park of „Lietuvos geležinkeliai“, as well as establishes efficiency and main technical problems of the park. The master degree work describes modernisation projects which started recently and still continue; moreover, other park‘s modernization and updating probabilities are technically and economically analyzed. Information given in this work is summarised and necessary conclusions and solving decisions are made. Master thesis consists of 11 chapters: 1) introduction, 2) structural analysis of existing maneuvering locomotives‘ park, 3) analysis of work and services, done by this park as well as analysis of locomotives‘ need, 4) system of technical supervision and repair of maneuvering locomotives, 5) defining a level of general amortization of a park, 6) review of existing modernization projects for maneuvering locomotives, 7) definitions and principles used while choosing a necessary modernization strategy, 8) modernization variants for maneuvering locomotives; and finally, 9) possibilities of updating of manuvering locomotives‘ park while purchasing new locomotives, 10) conclusions and solving decisions, 11) list of literature used. Also, thesis consist of: 70 p. text without extras, 37 pictures, 33 tables, 22 bibliographical entries.