AB „Lietuvos geležinkeliai“ lokomotyvų parko perspektyvos tyrimas
Abstract
Šiame baigiamajame darbe išanalizuotas bendrovės turimas lokomotyvų parkas, jų sudėtis, amžius, techninės charakteristikos. Apžvelgtos lokomotyvų parko atnaujinimo programos. Atlikta prekinių-magistralinių lokomotyvų gedimų analizė iki parko atnaujinimo ir po jo. Pateikta krovinių vežimų analizė iki 2007 metų bei prognozė iki 2030 m. Apžvelgti AB „Lietuvos geležinkeliai“ vykdomi bei numatomi įgyvendinti infrastruktūros projektai, kurie gali turėti įtakos lokomotyvų parko kitimo ilgalaikei strategijai. Remiantis teorinėmis formulėmis ir informacija, nustatytomis prielaidomis bei lokomotyvų apyvartos analize buvo išvesta formulė, pagal kurią skaičiuoti turimų, numatytų įsigyti bei modernizuotų lokomotyvų pajėgumai parko kitimo perspektyvoje ir palyginti su prognozuojamu krovinių srautų didėjimu. Identifikavus reikalingus lokomotyvų pajėgumus ir jų papildomą kiekį perspektyvoje pasiūlytas racionaliausias lokomotyvų parko kitimo ilgalaikės strategijos variantas. The locomotive park, its composition, age and technical characteristics of stock company are analyzed in this master’s dissertation. There are reviewed renewal programmes of Locomotive Park. Here have been analyzed breakdowns of freight locomotives till and after renewal program. Here have been analyzed freight haulage till 2007 year and forecast till 2030 year. There is reviewed JSC “Lietuvos geležinkeliai“ supposed infrastructure project which could influence to the locomotives fleet long-rate strategic. Considering to theoretical formulas and information, selected presumptions and locomotive work analyses was educed formula in accordance with was calculated locomotives potential work in the future and compared with forecast of freight haulage. Here have been identified the demand and amount of locomotive work in the prospect and suggested most rational development prospects of the locomotive park of JSC \"Lietuvos geležinkeliai\"