Ligoninės informacinės sistemos naudotojų nuotolinio mokymosi galimybių tyrimas ir praktinis pritaikymas
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas nuotolinio mokymosi poreikis ir pritaikymo galimybės sveikatos priežiūros įstaigoje. Apžvelgiami pagrindiniai nuotolinio mokymosi teoriniai aspektai, atliekama nuotolinio mokymosi situacijos analizė įstaigoje. Detalizuojamas nuotolinio mokymosi infrastruktūros projektas pritaikytas Vilniaus miesto ligoninei. Atsižvelgus į atlikto tyrimo rezultatus ir remiantis G. Salmon nuotolinio mokymosi paramos modeliu, parengtas paramos teikimo besimokantiesiems planas. Įdiegta virtualaus mokymosi aplinka \"Moodle\", sukurtas ligoninės informacinės sistemos mokymosi kursas, pateikta mokymosi kurso kūrimo metodika. Darbo pabaigoje pateikiamos darbo išvados ir pasiūlymai. In the final Master thesis distance learning needs and application possibilities in the health care facility are analyzed. An overview of the main theoretical aspects of distance learning and distance learning situation analysis in the institution are included. This thesis presents distance learning infrastructure project in Vilnius city hospital. Referred to results of the investigation and based on G. Salmon distance learning support model, learners support plan is developed. Virtual learning environment Moodle is installed, learning course for hospital information system users is designed and course development methodology is included in the paper. Finally the main conclusions and recommendations are submitted.