Padangų įtaka automobilio dinaminėms savybėms
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos žieminių ir vasarinių padangų charakteristikos, šiltuoju metų laiku, kurios nulemia automobilio dinamines savybes. Darbe apžvelgiamos padangų rūšys, padangų sukibimo su kelio paviršiumi pagrindiniai parametrai. Tyrimo metu, naudojant „XL Meter Pro“ prietaisą buvo nustatyti pagrindiniai žieminių ir vasarinių padangų įsibėgėjimo ir stabdymo režimų parametrai. Remiantis atliktais bandymais ir gautais rezultatais, darbe pateiktos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro penkios dalys: įvadas, teorinė medžiaga, tyrimas, išvados ir pasiūlymai, literatūra. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 48 paveikslėliai, 9 lentelės. The thesis examines the winter and summer tyre performance, during the warm season that determine the dynamic characteristics of the car. Thesis gives an overview of types of tyre, tyre adhesion to the road surface basic parameters. In a study, using the “XL Meter Pro” device has identified the main winter and summer tyres for acceleration and braking mode settings. According to the tests and results obtained by the work of the conclusions and recommendations. The work consists of five parts: introduction, theoretical material, tests, conclusions and recommendations, references. The scope of the present paper – 59 pages of text without appendixes, 48 pictures, 9 tables.