Automobilio svyravimai stabdymo metu
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjami automobilio svyravimai stabdymo metu. Tyrimai atliekami transporto priemonei važiuojant žvyrkeliu esant skirtingiems pradiniams važiavimo greičiams. Literatūros apžvalgoje nagrinėjama medžiaga susijusi su automobilio kėbulo svyravimais. Eksperimentinėje dalyje pateikiami automobilio kėbulo išilginio svyravimo pagreičių grafikai. Tyrimams atlikti naudojami matavimo prietaisai „XL Meter Pro Gamma“ ir „VZM 100“. Tyrimai sumodeliuojami su kompiuterine programa „CarSim v.8.0.2.“ Remiantis gautais rezultatais pateikiamos išvados. The car oscillations during the breaking are analysed in this Master‘s Thesis. The tests have been done when the car was moving on a gravel road with different movement modes. An overview of literature analyses the material related to the car body oscillations. The experimental part presents the graphs of accelerations of car body longitudinal oscillation. The experiments are done using (the measurement devices) the accelerometer „XL Meter Pro Gamma“ and VZM 100. All experiments are simulated using the computer program „CarSim v.8.0.2.“ The conclusions based on the experiment results complete the thesis.