Naujausios saugaus eismo organizavimo priemonės ir jų pritaikymas Lietuvos Respublikos Valstybinės reikšmės keliuose
Abstract
Baigiamajame darbe “Naujausios saugaus eismo organizavimo priemonės ir jų pritaikymas Lietuvos Respublikos Valstybinės reikšmės keliuose” analizuojama Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės kelių plėtros patirtis: 2002 – 2015 metų Lietuvos Respublikos Valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros programa, esama Lietuvos Respublikos ir ES šalių avaringumo situacija, Lietuvos Respublikos automobilių kelių projektavimo normų raida, kelio skersinio profilio parametrai, projektavimo normos. Darbe apžvelgiama galimybės pritaikyti „2 + 1“ kelią jau esančiuose Lietuvos keliuose su minimaliomis išlaidomis, analizuojama šio kelio pritaikymo patirtis ES šalyse, įvertinamos kelio „2 + 1“ pritaikymo galimybės Lietuvos Respublikoje, kelio skersinio profilio privalumai ir trūkumai, pateikiamos šios technologijos įdiegimo Lietuvos Respublikos keliuose ekonominis įvertinimas, išvados ir rekomendacijos. This paper New Traffic Control Measures and their Application to the state Value Roads in Lithuania presents analysis of the expansion and development of the state value roads in Lithuania. The thesis covers topics such – 2002 – 2015 the National Highways maintenance and Development Program, road design standards development, cross-track profile parameters and design standards, the review of traffic accidents in Lithuania and comparison to EU countries. The paper reviews the possibility to adapt the \"2 +1\" road module with minimum cost to present situation in Lithuanian roads. Also includes - the analysis of \"2 +1\" module adaptation experience in EU countries, the cross-track profile technology introduction in Lithuania, it’s advantages and disadvantages, economic evaluation and findings with recommendations.