Eismo organizavimo geležinkelio linijose tobulinimas
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe analizuojama esama Lietuvos geležinkelių tinklo, eismo valdymo ir organizavimo situacija, eismo valdymo ir organizavimo metodika bei geležinkelio linijos laidumo didinimo metodika. Ištirti atlikti eismo valdymo sistemų modernizavimo darbai. Atlikti laidumo didinimo galimybių tyrimai. Nustatyta, kad yra pakankamai galimybių traukinių laidumą padidinti neinvestuojant didelių lėšų į infrastruktūrą. Remiantis atliktais tyrimais pateikiamos išvados – siūlymai. Darbą sudaro įvadas, 3 skyriai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas bei 5 priedai. Darbo apimtis – 74 p. teksto, 26 paveikslai, 12 lentelių ir 48 bibliografiniai šaltiniai. Final master thesis analyzes the present situation of Lithuanian railway network and the situation in traffic management and organization. It also analyzes the traffic control and organizing techniques and the methods of increasing the capacity of the railway line. There are the works of the traffic control systems’ modernization investigated. It also studies the possibilities of increasing the capacity of railway lines. It was found that there are enough opportunities to increase the capacity of railway lines without investing high costs into infrastructure. Based on the investigations the conclusions – offerings are carried out. Structure: introduction, 3 parts, conclusions and offerings, references and 5 appendixes. Thesis consists of: 74 p. text, 26 pictures, 12 tables and 48 bibliographical entries.