Show simple item record

dc.contributor.authorMickun, Roland
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:26Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:26Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108641
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama automobilio „Audi A4“ nepriklausomos pakabos tampriųjų elementų rutulinių lankstų įtaka dinamikai ir patikimumui. Siekiant įvertinti šią įtaką, buvo parinktas automobilio važiavimo greitis ir kelio nelygumai, „Fortran“ programa apskaičiuoti automobilio vertikalūs poslinkiai, kai automobilis važiuoja per nelygumus, nustatyta pakabos svirčių padėtis, kuri apskaičiuota „Maple“ programa, taikant Niutono metodą, apskaičiuojamos pakabos svirtis važiavimo metu veikiančios maksimalios jėgos, parinkta medžiaga, naudojantis „Fortran“ programos funkcija „LP paieška“, „Solidworks“ programa atliktas pakabos tampriųjų elementų rutulinių lankstų antdėklo, esant dinaminei apkrovai, kompiuterinis modeliavimas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius rezultatus, pateiktos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro septyni skyriai: įvadas, literatūros analizė, tampriųjų elementų su rutuliniais lankstais antdėklo konstrukcijos ir medžiagos parinkimas automobiliui, judančiam per tam tikrus nelygumus, tampriųjų elementų su rutulinais lankstais antdėklo modeliavimas, eksperimentinio tyrimo rezultatai, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 52 p. teksto be priedų, 33 iliustracijos, 1 lentelių, 32 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final magistracy work is researching the influence of the independent suspension ball joints elastic elements of Audi A4 car on the dynamics and reliability. In order to assess the influence of the selected vehicle speed and road roughness, the Fortran program was used to calculate the vertical displacements of the car when the car goes over bumps, determined the position of the suspension arms, which is estimated at Maple program using Newton's method, calculated on trailing arm while driving maximum operating force, selected materials, using the Fortran program function in LP, Solid works program conducted elastic suspension elements of the ball joints lining under dynamic loading, the computer simulation was also done. After the theoretical and practical results the final conclusions were presented. The work consists of seven chapters: introduction, literature review, elastic elements, ball joints lining construction and material selection of the car moving in a certain roughness, elastic elements with a ball joint lining modeling, experimental results, conclusions and references. The work consists of 52 pages of the text, 33 figures, 1 table and 32 references. Appendices are given separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent58 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1823898/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1823898/datastreams/ATTACHMENT_1823905/content
dc.titlePakabos konstrukcinių elementų įtaka automobilio dinamikai
dc.title.alternativeInfluence of suspension construction elements on automobile dynamic
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltPakaba
dc.subject.lttampriųjų elementų rutuliniai lankstai
dc.subject.ltantdėklas
dc.subject.ltmedžiagos deformacijos koeficientas
dc.subject.lttamprumo modulis
dc.subject.enSuspension
dc.subject.enball joints of the elastic elements
dc.subject.enlining
dc.subject.enmaterial deformation coefficient
dc.subject.enmodulus of elasticity
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1823898


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record