Show simple item record

dc.contributor.authorJasilionienė, Regina
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:47Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108661
dc.description.abstractDissertation analyses the problem of evaluating CRS efficiency. The research aim is to identify the quantitative and qualitative factors (groups of factors) that have an impact on the efficiency of a CRS and create a model that will allow the company planning to acquire/develop or using a CRS to evaluate the efficiency of the CRS from the company’s perspective. In work are solved few main tasks: after a critical analysis of theoretical methods of efficiency evaluation and possibilities for their application in developing, using, and expanding a CRS, are identified rational factors that have an impact on CRS efficiency, and made a model for complex CRS efficiency evaluation.eng
dc.description.abstractDisertacijoje nagrinėjama ryšių su klientais sistemų (RKS) efektyvumo vertinimo problema. Pagrindinis disertacijos tikslas yra identifikavus kiekybinius ir kokybinius veiksnius, turinčius įtakos RKS efektyvumui, sudaryti modelį, įgalinantį iš įmonės, planuojančios kurti arba naudojančios RKS, pozicijos įvertinti RKS efektyvumą. Darbe sprendžiami keli pagrindiniai uždaviniai: atliekama kritinė efektyvumo vertinimo metodų ir jų taikymo galimybių kuriant, naudojant bei plėtojant RKS analizė, identifikuojami veiksniai, turintys įtakos RKS efektyvumui, bei sudaromas RKS efektyvumo vertinimo modelis.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent26 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1826236/datastreams/ATTACHMENT_1826239/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1826236/datastreams/MAIN/content
dc.titleEvaluation of customer relationship system efficiency
dc.title.alternativeRyšių su klientais sistemų efektyvumas
dc.typeDaktaro disertacijos santrauka / Doctoral dissertation summary
dc.type.pubtypeETD_DR_S - Daktaro disertacijos santrauka / Doctoral dissertation abstract
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltRyšių su klientais sistema
dc.subject.ltryšių su klientais sistemų efektyvumas
dc.subject.ltryšių su klientais sistemų efektyvumo vertinimo modelis
dc.subject.ltryšių su klientais valdymas
dc.subject.enCustomer relationship system
dc.subject.encustomer relationship system efficiency evaluation
dc.subject.enmodel of customer relationship system efficiency evaluation
dc.subject.encustomer relationship management
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1826236


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record