Show simple item record

dc.contributor.authorBaltriukas, Tadas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:48Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108668
dc.description.abstractBaigiamajame darbe nagrinėjama krovininių automobilių stabdžių įtaisų techninės būklės įtaka stabdymo efektyvumui. Natūrinių bandymų metu išmatuotas dviejų pasirinktų skirtingų gamybos metų krovininių automobilių stabdžių efektyvumas bandant ritininiu stabdžių stendu ir matuojant lėtėjimo pagreitį decelerometru. Išsamiai pateikiami krovininių automobilių staigiojo stabdymo drėgnos, horizontalios asfalto dangos atkarpoje natūrinių bandymų rezultatai su stabdžių sistemos gedimais ir su tvarkinga stabdžių sistema. Nustatomi koreliaciniai ryšiai tarp stabdymo efektyvumo ir stabdymo kelio. Pabaigoje pateikiamos išvados. Darbą sudaro 8 dalių: įvadas, literatūros šaltinių ir pasaulinės patirties analizė, problemos formulavimas, darbo tikslas ir uždaviniai, eksperimentiniai bandymai, eksperimentinių bandymų eiga ir rezultatai, išvados ir rekomendacijos, literatūra ir kiti šaltiniai, priedai. Darbo apimtis – 62 p. teksto be priedų, 29 pav., 17 lent., 13 bibliografinių šaltinių, 15 interaktyvių šaltinių. Priedai pateikti darbo pabaigoje.lit
dc.description.abstractThe Master Thesis describes the examination of lorry brake devices technical state influence on braking efficiency. Brake efficiency measured in-kind experiments on roller brake testing bench and using decelerometer for two selected different age ride-on lorries. Details for kind of test results with the brake system malfunction and the brake system in working order for lorries emergency braking on wet and horizontal section of the asphalt are provided. Correlation between the brake system performance and the braking distance is determined. Finally, basic conclusions are given. The work consists of 8 parts: introduction, literature and world experience analysis, formulation of the problem, the aim and objectives, experimental tests, the process of the experimental tests and results, the conclusions and recommendations, literature and other sources, annexes. Size of work – 62 p. text without annexes, 29 figures, 17 tables, 13 bibliographic entries, 15 interactive sources. Annexes presented at the end.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent84 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2108087/datastreams/MAIN/content
dc.titleKrovininių automobilių stabdžių įtaisų techninės būklės įtaka stabdymo efektyvumui
dc.title.alternativeInfluence of technical condition for trucks braking devices on braking efficiency
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltKrovininio automobilio stabdžių efektyvumas
dc.subject.ltstabdymo pagreitis
dc.subject.ltstabdymo kelias
dc.subject.ltstaigusis stabdymas
dc.subject.lttechninė būklė
dc.subject.enLorry brake efficiency
dc.subject.enbrake acceleration
dc.subject.enbraking distance
dc.subject.enemergency braking
dc.subject.entechnical state
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2108087


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record