Effective Online Advertising Model
Santrauka
The Master’s thesis provides an analysis of prior researches related to online advertising. The study basically reviews the online advertising formats, theories and models in order to better understand of how online advertising works and presents the effectiveness study of online advertising formats based on the most influential research works in this field. Discussion on findings in literature completes with hypotheses development, that have been tested based on results of descriptive research using questionnaire method, performed in this thesis. The research results, in conjunction with findings form literature, enabled to conclude with most effective online advertising formats, their effectiveness criteria and to propose an effective online advertising model. Moreover, in this study the web observation was performed in order to identify the online advertising formats are being used in practice by dairy sector participants in UK market. In order to assess the practically used online advertising activities in the effectiveness context, the proposed effective online advertising model has been practically applied and these activities had been analyzed in the light of the effectiveness criteria of proposed model. The thesis completes with recommendations of what improvements could be done by UK dairy sector participants in order to advertise online more effectively. The proposed effective advertising model, as a basis, can be applied by any company in order to launch new or to improve the existing online advertising campaign. The work consists of 6 parts: introduction, theoretical framework, research, discussion on research findings, the conclusions and recommendations, references. The volume of the thesis: 79 pages without appendixes, 12 Figures, 9 tables, 113 bibliographical sources. Appendixes are presented separately. Baigiamajame magistro darbe pateikta atliktų tyrimų, susijusių su reklama internete, analizė. Siekiant geriau suprasti kaip veikia reklama internete, iš esmės apžvelgtos reklamos internete formos, teorijos ir modeliai. Remiantis svarbiausiais atliktais tyrimais šioje srityje, atlikta internetinės reklamos formų efektyvumo analizė. Apibendrinus teorinius reklamos internete aspektus, suformuluotos hipotezės, kurios patikrintos remiantis darbe atlikto aprašomojo tyrimo, naudojant anketinės apklausos metodą, rezultatais. Remiantis minėto tyrimo rezultatais bei literatūros analize, identifikuotos efektyviausios reklamos internete formos, jų efektyvumo kriterijai ir suformuluotas efektyvios reklamos internete modelis. Remiantis darbe atlikto tyrimas stebėjimo metodu rezultatais, nustatytos JK pienininkystės sektoriaus įmonių praktikoje naudojamos internetinės reklamos formos. Siekiant įvertinti praktikoje naudojamas internetinės reklamos formas efektyvumo kontekste, pritaikytas pasiūlytas efektyvios internetinės reklamos modelis ir atlikta analizė, atsižvelgiant į modelį papildančius efektyvumo kriterijus. Darbo pabaigoje pateiktos rekomendacijos, kaip JK pienininkystės sektoriaus įmonės galėtų efektyviau reklamuotis internete. Pasiūlytą efektyvios internetinės reklamos modelį, kaip pagrindą, gali panaudoti bet kuri įmonė, siekianti sukurti naują ar patobulinti esamą internetinės reklamos kampaniją. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, tyrimų rezultatų apibendrinimas, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis: 79 psl. be priedų, 12 iliuctracijų, 9 lentelės, 113 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.