Intelektinės eismo valdymo sistemos įgyvendinimo pasekmių tyrimas
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas – atlikti Vilniaus miesto intelektinės eismo valdymo sistemos posistemių privalumų bei trūkumų analizę. Šiam tikslui pasiekti buvo atlikta intelektinės eismo valdymo sistemos transporto koridorių koordinavimo analizė. Išnagrinėtos Vilniaus miesto susisiekimo sistemos problemos. Pateikti intelektinės eismo valdymo sistemos projekto tikslai. Atlikti eksperimentiniai sankryžų signalinių programų bei MOTION generuojamų signalinių programų tyrimai Antakalnio g. Atliktas vairuotojų informacinės sistemos „www.sviesoforai.lt“ kokybės vertinimas pagal VPTCS modelio kriterijus. Išnagrinėtas maršruto planavimo mechanizmo algoritmas. Atliktas eksperimentinis maršruto planavimo tyrimas. Atlikta faktorinė analizė panaudojant duomenis apie transporto srautus, gautus iš automobilių eismo jutiklių (detektorių). Aptarius teorinius bei praktinius aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro šešios dalys: įvadas, intelektinės eismo valdymo sistemos transporto koridorių koordinavimo analizė, vairuotojų informacinės sistemos „www.sviesoforai.lt“ kokybės vertinimas, faktorinė analizė panaudojant duomenis apie transporto srautus, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 94 p. teksto be priedų, 66 pav., 42 lent., 17 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. The purpose of this diploma work was to make investigation of advantages and disadvantages of the intelligent traffic management system subsystems in Vilnius city. Following the study, the coordination of transport corridors of the intelligent traffic management system have been analyzed. There are problems of the communication system in Vilnius examined. The intelligent traffic management system project objectives are presented. The experimental intersections signal programs and MOTION generated signal programs on Antakalnio str. analysis has been made. The quality evaluation by VPTCS model criterions of driver’s information system „www.sviesoforai.lt“ has been made. The algorithm of route planning mechanism has been examined. The experimental route planning analysis has been made. The factor analysis of transport flows using the transport detectors data has been made. The final conclusions have been presented after discussion of the theoretical and practical aspects. The work consists of six parts: introduction, analysis of transport corridors coordination of intelligent traffic management system, quality evaluation of driver’s information system „www.sviesoforai.lt“, factor analysis using data of transport flows, conclusions, references. Work size - 94 pages text without appendixes, 66 pictures, 42 tables, 17 bibliographic sources. Appendixes are included.