Elektroninės parduotuvės prekės ženklo strategijos tobulinimas panaudojant internetinės komunikacijos technologijas
Abstract
Baigiamasis magistro darbas skirtas prekės ženklo strategijai tobulinti elektroninėje prekyboje, sprendžiant aktualias elektroninės prekybos plėtojimo problemas. Darbe atliekama prekės ženklo sampratos, elementų, strategijos taikymo ypatumų ir internetinės komunikacijos technologijų panaudojimo elektroninėje prekyboje literatūros lyginamoji analizė. Siekiant nustatyti, kokie svarbūs prekės ženklo elementai internete ir kokios internetinės komunikacijos technologijos turėtų būti įtrauktos į elektroninės parduotuvės prekės ženklo strategijos tobulinimo modelį, atliekami šie empiriniai tyrimai: statistinė analizė, ekspertinis vertinimas, daugiakriterinis vertinimas, porinė ir daugianarė koreliacinė regresinė analizė. Apibendrinus teorinės analizės ir atliktų tyrimų rezultatus parengtas elektroninės parduotuvės prekės ženklo strategijos tobulinimo modelis, panaudojant internetinės komunikacijos technologijas, pateiktos išvados ir rekomendacijos, skirtos prekės ženklo strategijoms tobulinti elektroninėje prekyboje. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, probleminė, teorinė, tiriamoji, projektinė dalys, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 74 p. teksto be priedų, 27 iliustr., 13 lent., 59 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The aim of the thesis is to improve electronic commerce branding strategy by solving important issues of electronic commerce development. In this work comparative literature analysis of branding conception, elements, strategy implementation peculiarities and internet communication technology usage in electronic commerce is performed. In order to determine what online branding elements and what internet communication technologies should be incorporated to the model of electronic shop branding strategy improvement following empirical analysis is performed: statistical analysis, expert evaluation, multi-criteria evaluation, correlation regression analysis. After theoretical and empirical analysis the model of electronic shop branding strategy improvement involving internet communication technologies is created, conclusions and recommendations for improvement of branding strategies in electronic commerce are provided. Structure: introduction, problem discussion, theoretical part, empirical part, conceptual part, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 74 p. text without appendixes, 27 pictures, 13 tables, 59 bibliographical entries. Appendixes included.