Moterų verslumas plėtojant tarptautinį verslą
Santrauka
Baigiamojo magistro darbo tikslas – ištirti moterų verslumo ypatumus ir pagrindines priežastis, kodėl jos imasi verslo, ir pateikti pasiūlymus, kaip padidinti moterų dalyvavimą versle. Teorinėje dalyje yra analizuojama verslumo samprata. Smulkiojo ir vidutinio verslo internacionalizacija. Taip pat tiriama kultūrinių veiksnių įtaka verslumui. Atlikti empiriniai tyrimai, skirti nustatyti makroekonominius veiksnius, darančius įtaką verslumui, ištirti ekonominiai ir socialiniai motyvai, skatinantys moteris dalyvauti versle. Siūlomi sprendimai moterų verslumui Lietuvoje skatinti. Darbo dalys: įvadas, problemos, susijusios su moterų dalyvavimu versle, mokslinės literatūros, nagrinėjančios verslininkystės ir elgsenos teorijas, analizė, moterų verslumo tyrimas Baltijos šalyse, siekiant nustatyti pagrindinius ekonominius ir socialinius veiksnius, skatinančius dalyvavimą versle, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 101 p. teksto be priedų, 41 iliustr., 3 lent., 99 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. The aim of final master’s work is to investigate women's entrepreneurial characteristics and main reasons why they start business and make suggestions on how to increase the participation of women in business. The theoretical part consists of the analysis of the concept of entrepreneurship, small and medium enterprises internationalization and analysis of the cultural factors influence on entrepreneurship. Empirical studies were made to determine the macro-economic factors that influence entrepreneurship, to explore the economic and social reasons that promote the participation of women in business. It was suggested solutions to promote women's entrepreneurship in Lithuania. Working parts: introduction, the problems related to women's participation in business, scientific literature analysis covering the entrepreneurial and behavioral theories, investigation of women's entrepreneurship in the Baltic countries, in order to identify the main economic and social factors that encourage participation in the business, conclusions and suggestions, references. The volume of work - 101 p. text, 41 illustrations., 3 tables., 99 bibliographic sources. Appendixes.