Show simple item record

dc.contributor.authorPiaseckytė, Ana
dc.date.accessioned2023-09-18T08:57:25Z
dc.date.available2023-09-18T08:57:25Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108927
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos vartotojų tyrimo ir rangavimo sistemos problemos. Išnagrinėti pagrindiniai principai, kuriais remiantis tiriami, segmentuojami ir ranguojami vartotojai. Parengta vartotojų tyrimo ir rangavimo sistema, pagrįsta daugiakriteriu metodu ir sudaryta iš tokių komponentų: preliminari vartotojų analizė, vartotojų suskirtsymas į segmentus, segmentų patrauklumo įvertinimas ir tikslinių grupių parinkimas. Pagal parengtą modelį atliktas empirinis tyrimas, kuris patvirtino parengtos sistemos patikimumą. Rangavimo efektyvumas bei potenciali nauda apskaičiuojama pagal formules. Baigiamajame darbe nagrinėjama segmentų požymių įtaka vartotojų poreikiams bei elgsenai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius vartotojų tyrimo ir rangavimo aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, vartotojų tyrimo ir rangavimo teorinės koncepcijos, naujausi problemos sprendimų būdai, siūloma vartotojų tyrimo ir rangavimo sistema, empirinis tyrimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 96 p. teksto be priedų, 37 iliustr., 27 lent., 39 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master’s thesis consist of the analyze of consumers and ranking system problems. The main principles are analyzed and according to them the consumers are segmented and ranked. The system of services consumers analysis and ranking are presented, based on multiple criterion method, made of these component parts: primary analysis of consumers, according to them the consumers are segmented, to sum up the catchy of segments and choose up cluster of objectives. According to the prepared model are accomplished the empirical analysis, which verifies the reliability of prepared system. The effectiveness of ranking and potential needs are calculated by formulas. Furthermore, in the final work the impact of segment features on consumer needs and behavior is being evaluated. After evaluating theoretical and practical consumer research aspects, the conclusions and approaches for the final work is being presented. Structure: introduction, the analysis of consumers’ and ranking system theoretical conceptions, new ways of problems dependence, an offer of the analysis of consumers and anking systems, experiential research, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 96 p. text without appendixes, 37 pictures, 27 tables, 39 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent115 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1872106/datastreams/ATTACHMENT_1872109/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1872106/datastreams/MAIN/content
dc.titlePaslaugų vartotojų tyrimo ir rangavimo sistema
dc.title.alternativeThe system of services consumers analysis and ranking
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltvartotojų tyrimas
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.ltsegmentavimas
dc.subject.ltsegmentavimo kriterijai
dc.subject.ltdaugiakriteriai metodai
dc.subject.enthe analysis of consumers
dc.subject.enconsumer behavior
dc.subject.ensegmentation
dc.subject.encriteria of segmentation
dc.subject.enmultiple criteria methods
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1872106


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record