• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Paslaugų vartotojų tyrimo ir rangavimo sistema

View/Open
Ana Piaseckyte GVm07 Baigiamasis darbas Paslaugu vartotoju tyrimo ir rangavimo sistema.pdf (910.5Kb)
Date
2009
Author
Piaseckytė, Ana
Metadata
Show full item record
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos vartotojų tyrimo ir rangavimo sistemos problemos. Išnagrinėti pagrindiniai principai, kuriais remiantis tiriami, segmentuojami ir ranguojami vartotojai. Parengta vartotojų tyrimo ir rangavimo sistema, pagrįsta daugiakriteriu metodu ir sudaryta iš tokių komponentų: preliminari vartotojų analizė, vartotojų suskirtsymas į segmentus, segmentų patrauklumo įvertinimas ir tikslinių grupių parinkimas. Pagal parengtą modelį atliktas empirinis tyrimas, kuris patvirtino parengtos sistemos patikimumą. Rangavimo efektyvumas bei potenciali nauda apskaičiuojama pagal formules. Baigiamajame darbe nagrinėjama segmentų požymių įtaka vartotojų poreikiams bei elgsenai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius vartotojų tyrimo ir rangavimo aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, vartotojų tyrimo ir rangavimo teorinės koncepcijos, naujausi problemos sprendimų būdai, siūloma vartotojų tyrimo ir rangavimo sistema, empirinis tyrimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 96 p. teksto be priedų, 37 iliustr., 27 lent., 39 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The final master’s thesis consist of the analyze of consumers and ranking system problems. The main principles are analyzed and according to them the consumers are segmented and ranked. The system of services consumers analysis and ranking are presented, based on multiple criterion method, made of these component parts: primary analysis of consumers, according to them the consumers are segmented, to sum up the catchy of segments and choose up cluster of objectives. According to the prepared model are accomplished the empirical analysis, which verifies the reliability of prepared system. The effectiveness of ranking and potential needs are calculated by formulas. Furthermore, in the final work the impact of segment features on consumer needs and behavior is being evaluated. After evaluating theoretical and practical consumer research aspects, the conclusions and approaches for the final work is being presented. Structure: introduction, the analysis of consumers’ and ranking system theoretical conceptions, new ways of problems dependence, an offer of the analysis of consumers and anking systems, experiential research, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 96 p. text without appendixes, 37 pictures, 27 tables, 39 bibliographical entries. Appendixes included.
 
Issue date (year)
2009
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108927
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister