Akštojo mokslo sektoriaus merketingo sistemos tobulinimo ktryptys
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjami pagrindiniai aukštojo mokslo sektoriaus rodikliai, jų kitimo tendencijos, identifikuojamos pagrindinės problemos. Nagrinėjamos pagrindinės marketingo priemonės, turinčios įtakos marketingui tobulinti. Remiantis nekomercinio marketingo komplekso elementų analize nustatyti svarbiausi veiksniai, lemiantys efektyvų marketingo plėtojimą. Atliktas vartotojų nuomonių tyrimas, aukštojo mokslo sektoriaus silpnybių ir stiprybių analizė ir identifikuotos grėsmės ir galimybės, reikalingi pasirinkto sektoriaus problemų priežastims nustatyti. Išnagrinėjus teorinėje metodinėje literatūroje pateiktus marketingo strategijos rengimo modelius ir remiantis atliktų tyrimų duomenų analize parengta strategija, skirta aukštojo mokslo sektoriaus marketingo sistemai tobulinti. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, aukštojo mokslo sistemos plėtros tendencijos, teorijos ir metodikos, skirtos aukštojo mokslo sektoriaus marketingui tobulinti, marketingo sistemai tobulinti skirti tyrimai ir analizės, aukštojo mokslo sektoriaus marketingo sistemai tobulinti skirta strategija, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 75 p. teksto be priedų, 20 iliustr., 5 lent., 61 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai. At the final master work was analyzed the main indicators of the higher education sector, its mutation trends, identified the main problems. Was analyzed the main issues of marketing measures which affect the marketing improvement. According to the nonprofit elements of the marketing complex analysis was identified key factors which influence effective development of marketing. Consumer survey was made: analysis of the higher education sector weaknesses and the strength, identification of threats and opportunities needed for the sector to identify the causes of problems. According to the prepared marketing strategy models given in the theoretical literature and made research of data analysis, was made a strategy how to improve the marketing system for the higher education sector. Work consists of 7 parts: introduction, the higher education system development trends, theories and methodologies for the improvement of the higher education sector marketing, research and analysis, strategy, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 75 p. text without appendixes, 20 pictures, 5 tables, 61 bibliographical entries. Appendixes included.