Show simple item record

dc.contributor.authorPalevičiūtė, Dovilė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:57:53Z
dc.date.available2023-09-18T08:57:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108964
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe „Kelionių agentūrų sektoriaus interneto svetainės kūrimo modelis“ analizuojamos elektroninio verslo, rinkodaros ir informacinių technologijų sąsajos, elektroninio verslo taikymo galimybės ir jo formos. Tiriami interneto svetainės požymiai ir vartotojų požiūriui įtakos turintys interneto svetainių kriterijai ir jų modeliai. Vertinant dabartinę ekonomikos padėtį, atliekama Lietuvos kelionių agentūrų sektoriaus analizė, šio sektoriaus padėtis ir problemos. Ištirtos lankytojų preferencijos bei požiūriai į interneto svetaines, išnagrinėti elgsenos motyvai lankantis svetainėse, išsiaiškinti veiksniai/kriterijai lemiantys kelionių agentūros svetainės pasirinkimą. Parengtas interneto svetainės kūrimo modelis kelionių agentūrų sektoriaus įmonėms. Darbą sudaro: įvadas, teorinė dalis, praktinė dalis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 23 iliustr., 14 lent., 34 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractIn degree work „The model of website design for travel agencies sector“ interfaces of e. business, marketing and information technology, applications and forms of e. business are analyzed. Features of the website, criteria and models of websites having an impact on consumer attitudes are investigated. In assessing the current economic situation, analysis of Lithuanian travel agencies sector situation and problems are executed. Attitudes and preferences of visitors to the websites, the behavior of the reasons for visiting the sites are examined, the factors/criterion for determining the travel agencies site selection are defined. The model of website design for travel agencies sector is formed. Structure: introduction, a theoretical part, a practical part, conclusions, the list of literature. Thesis consists of: 60 p. text without appendixes, 23 pictures, 14 tables, 34 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent60 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1874155/datastreams/ATTACHMENT_1874161/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1874155/datastreams/MAIN/content
dc.titleKelionių agentūrų sektoriaus interneto svetainės kūrimo modelis
dc.title.alternativeThe model of website design for travel agencies sector
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltInternetinis marketingas
dc.subject.ltinterneto svetainė
dc.subject.ltinterneto svetainių kriterijai
dc.subject.ltkelionių agentūrų sektorius
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.enInternet marketing
dc.subject.enwebsite
dc.subject.enwebsite criterion
dc.subject.entravel agencies sector
dc.subject.enconsumer behaviour
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1874155


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record