Show simple item record

dc.contributor.authorJuralevič, Natalija
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:04Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109014
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos mados pateikimo Lietuvos žiniasklaidoje problemos. Išnagrinėti pagrindiniai komunikavimo kanalai ir reikšmės, kurios yra kuriamos žiniasklaidos priemonėmis ir siejamos su mados industrija Lietuvoje. Apžvelgiama mados raida XXIa. Lietuvoje ir informacijos apie madą pateikimas medijose. Analizuojama komunikacija per reklamą, vartotojiškumas, tapatybės kūrimas, iškeliama Lietuvos žurnalistų nekompetetingumo problema. Taip pat atliktas tyrimas, kuris parodo požiūrį į asmenis, siejamus su Lietuvos mados kultūrą. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, Visuomenės santykis su mada, Mada žiniasklaidoje ir mados žiniasklaida, Požiūris į Lietuvos madą žiniasklaidoje, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 47 p. teksto be priedų, 27 iliustr., 3 lentelės, 3 grafikai, 64 bibliografiniai šaltiniai ir 1 filmas. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final Master's Thesis examins problems that are caused by the way Lithuanian media represents fashion. Reviewed the main communication channels and meanings that are being created by media and associated with the fashion industry in Lithuania. Also overviewed fashion development in the twenty-first century in Lithuania and how information about fashion is represented in media. Analyzed communication through advertising, consumerism, identity development, raised problem about unqualified Lithuanian Journalists in this field. There is also a case study that shows the attitude of people associated with the Lithuanian fashion culture. The paper consists of six parts: introduction, Relations between society and fashion, Fashion in the media and fashion media, Fashion-conscious approach to the Lithuanian media, conclusions and references. The volume of this work - 47 pages of text, 27 illustrations, 3 tables, 3 graphs, 64 references, and 1 movie. Appendixes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent94 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1876814/datastreams/MAIN/content
dc.titleŽiniasklaidos reikšmė Lietuvos mados industrijai XXI a
dc.title.alternativeImportance of media to the Lithuanian fashion industry in the 21st century
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltMada
dc.subject.ltžiniasklaida
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltreklama
dc.subject.lttapatybė
dc.subject.enfashiom
dc.subject.enmedia
dc.subject.encommunication
dc.subject.enadvertising
dc.subject.enidentity
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1876814


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record