Biuro baldų reikšmė organizacijos įvaizdžiui
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama biuro baldų reikšmė organizacijos įvaizdžiui. Teoriniame temos nagrinėjime įvardijama organizacijos įvaizdžio samprata bei struktūra, analizuojamas įvaizdžio ir reputacijos, identiteto bei organizacinės kultūros ryšys, išskiriama vizualiojo įvaizdžio svarba. Tiriamojoje darbo dalyje atliktas empirinis tyrimas – savanorių apklausia, apklausos duomenų analizė SPSS programa bei ekspertų interviu. Atliktas tyrimas atskleidžia biuro baldų reikšmę organizacijos įvaizdžiui. Ištyrus biuro baldų reikšmę patvirtintos darbo pradžioje iškeltos hipotezės. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius organizacijos įvaizdžio aspektus, pateikiamos darbo išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, teorinė dalis, empirinė dalis, tiriamoji dalis, išvados ir pasiūlymai bei literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 61 p. teksto be priedų, 18 iliustracijų, 7 lenteliės, 86 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The final master thesis analyses office furniture significance to organization's image. Theory analysis identifies the organization's image concept and structure, analyzes the relationship of image, reputation, identity and organizational culture, emphasizes the importance of the visual image and describes organizational communication process. In the exploratory work part was made an empirical research - volunteer interviews, data analysis using SPSS program and interviews with experts. This research reveals the office furniture importance to organization's image. Final working hypothesis was confirmed by a study of office furniture significance. The analysis of theoretical and practical aspects of the organization image is followed by conclusions and recommendations. Structure: introduction, the part of theory, the part of empirical research, personal research part, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 61 p. text without appendixes, 18 pictures, 7 tables, 86 bibliographical entries. Appendixes included.