Show simple item record

dc.contributor.authorNoreikaitė, Justina
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:31Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109053
dc.description.abstractPagrindinis baigiamojo magistro darbo tikslas – sukurti NT rinkodaros modelį, skatinantį NT pardavimus efektyviomis rinkodaros priemonėmis. Pirmoje magistro darbo dalyje mokslinės analizės metu išgryninta nekilnojamojo turto samprata ir reikšmė šalies ūkiui, taip pat išanalizuoti ir pateikti veiksniai, tiesiogiai ar netiesiogiai veikiantys nekilnojamojo turto rinką, nustatyti veiksniai, skatinantys ir ribojantys įmonės pardavimų augimą. Antroje darbo dalyje nagrinėjamas nekilnojamojo turto verslas Lietuvoje, tiriamos informacinės ir tradicinės rinkodaros priemonės, jų taikymas ir vaidmuo NT rinkoje. Trečioji darbo dalis apima empirinį tyrimą, kuris skiriamas išsiaiškinti NT agentų ir NT vartotojų nuomones ir požiūrį į veiksmingiausias NT rinkodaros priemones. Darbą sudaro: įvadas, 3 dalys, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 70 psl. teksto be priedų, 31 paveikslų, 4 lentelės, 73 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractThe main goal of final master‘s thesis is to create the model of real estate marketing, that encourages sales of of effective marketing tools. In the first part of this work a concepts of real estate and its importance to the national economy as well as the factors which affects directly or indirectly real estate market, factors, which are stimulating and limiting the company‘s sales growth, are analysed. The second part deals with the real estate business in Lithuania, examines the list of information technology and traditional marketing measures, their application and the role of the real estate market. The third part includes an empirical study that is assigned to find out the real estate agents and real estate consumers‘ opinions and views on the mors effective real estate markint tool. The structure of this thesis is as follows: an introduction, three parts, conclusions and recommendations, a list of literature. The work consists of 70 p. (without appendixes), 31 pictures, 4 tables, 73 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent86 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2115213/datastreams/MAIN/content
dc.titleInformacinių technologijų ir tradicinių rinkodaros priemonių taikymas nekilnojamojo turto pardavimams skatinti
dc.title.alternativeThe Promotion of Real Estate Sales by Using Information Technologies and Traditional Marketing Measures
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltnekilnojamasis turtas
dc.subject.ltrinkodaros priemonės
dc.subject.ltinformacinės technologijos
dc.subject.lttradicinės rinkodaros priemonės
dc.subject.ltpardavimų skatinimas
dc.subject.enreal estate
dc.subject.enmarketing
dc.subject.eninformation technology
dc.subject.entraditional marketing
dc.subject.ensales promotion
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2115213


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record