• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informacinių technologijų ir tradicinių rinkodaros priemonių taikymas nekilnojamojo turto pardavimams skatinti

Peržiūrėti/Atidaryti
Noreikaite_J_NTVfm_12_MBD.pdf (13.51Mb)
Data
2014
Autorius
Noreikaitė, Justina
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Pagrindinis baigiamojo magistro darbo tikslas – sukurti NT rinkodaros modelį, skatinantį NT pardavimus efektyviomis rinkodaros priemonėmis. Pirmoje magistro darbo dalyje mokslinės analizės metu išgryninta nekilnojamojo turto samprata ir reikšmė šalies ūkiui, taip pat išanalizuoti ir pateikti veiksniai, tiesiogiai ar netiesiogiai veikiantys nekilnojamojo turto rinką, nustatyti veiksniai, skatinantys ir ribojantys įmonės pardavimų augimą. Antroje darbo dalyje nagrinėjamas nekilnojamojo turto verslas Lietuvoje, tiriamos informacinės ir tradicinės rinkodaros priemonės, jų taikymas ir vaidmuo NT rinkoje. Trečioji darbo dalis apima empirinį tyrimą, kuris skiriamas išsiaiškinti NT agentų ir NT vartotojų nuomones ir požiūrį į veiksmingiausias NT rinkodaros priemones. Darbą sudaro: įvadas, 3 dalys, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 70 psl. teksto be priedų, 31 paveikslų, 4 lentelės, 73 bibliografiniai šaltiniai.
 
The main goal of final master‘s thesis is to create the model of real estate marketing, that encourages sales of of effective marketing tools. In the first part of this work a concepts of real estate and its importance to the national economy as well as the factors which affects directly or indirectly real estate market, factors, which are stimulating and limiting the company‘s sales growth, are analysed. The second part deals with the real estate business in Lithuania, examines the list of information technology and traditional marketing measures, their application and the role of the real estate market. The third part includes an empirical study that is assigned to find out the real estate agents and real estate consumers‘ opinions and views on the mors effective real estate markint tool. The structure of this thesis is as follows: an introduction, three parts, conclusions and recommendations, a list of literature. The work consists of 70 p. (without appendixes), 31 pictures, 4 tables, 73 bibliographical entries.
 
Paskelbimo data (metai)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109053
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis