Show simple item record

dc.contributor.authorKaizevičius, Andrius
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:36Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109085
dc.description.abstractBaigiamajame darbe nagrinėjama vidaus degimo variklio galimybė dirbti naudojant elektrolizės būdu gautą vandenilį kaip kuro priedą. Buvo atlikta mokslinės literatūros analizė siekiant nustatyti galimus teigiamus ir neigiamus variklio charakteristikų pokyčius naudojant vandenilį, išsiaiškinta elektrolizės aparato konstrukcija ir veikimo principas. Baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys: praktinė ir teorinė. Praktinio darbo metu buvo nustatytos variklio kuro sąnaudos, išmetamųjų dujų temperatūros pokyčiai naudojant vandenilį ir kiti parametrai. Šie parametrai buvo panaudoti variklio teorinių charakteristikų skaičiavimui, taip nustatant jo galimybes dirbti su vandeniliu. Įvertinus gautuosius rezultatus buvo atlikti elektrolizės sukeliamų energijos nuostolių skaičiavimai, bei sudarytos rekomendacijos vandenilio kaip kuro priedo naudojimui aviaciniuose varikliuose. Darbo apimtis: 85 psl. be priedų, 27 iliustracijos, 3 lentelės, 22 bibliografiniai šaltiniai. Prie darbo pridedamas mokslinis straipsnis.lit
dc.description.abstractThe final thesis provides possibility for internal combustion engine to work using hydrogen as fuel additive. Analysis of scientific literature has been performed during research work. Main reason was to gain knowledge of possitive and negative engine characteristics while using hydrogen extracted from water during electrolysis process. The final thesis is made from two parts: practical experiments and theoretical calculations. Fuel consumption, exhaust gass temperature and other parameters have been established during practical experiments. These parameters were used in theoretical calculations to establish possibility for engine to work using hydrogen. Energy losses were calculated and recomendation for internal combustion engine have been prepeared after evaluation of parameters. Volume of the final thesis: 85 pages without appendixes, 27 pictures, 3 tables, 22 bibliographical entries. Memoir is included to appendix.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent92 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2119226/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2119226/datastreams/ATTACHMENT_2119230/content
dc.titleVidaus degimo variklio efektyvumo didinimo naudojant atominį vandenilį kaip kuro priedą tyrimas
dc.title.alternativeResearch of Internal Combustion Engine Efficiency Increase using Hydrogen as Fuel Additive
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.ltVandenilis
dc.subject.ltelektrolizė
dc.subject.ltkuro mišinys
dc.subject.enhydrogen
dc.subject.enelectrolysis
dc.subject.enfuel mixture
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2119226


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record